התחלתם כבר? כך תעשו את עבודות הקיץ בצורה הטובה ביותר. AdobeStock

התחלתם כבר? כך תעשו את עבודות הקיץ בצורה הטובה ביותר

למרות שנשאר עוד הרבה זמן לחופש הגדול, חשוב להתחיל כבר עכשיו את עבודות הקיץ. הכנו לכם כמה טיפים שיעזרו!

עבר יותר מחודש מתחילת החופש הגדול, וזה בדיוק הזמן להוציא את עבודות הקיץ מהמגירה ולהתחיל לעבוד. העבודות האלה חשובות מאוד ואסור לנו להזניח אותן! העבודות האלו עוזרות לשמר ולרענן את הידע בזיכרון ולהתכונן לחומר של שנת הלימודים הבאה. אז כדי שלא תגיעו לראשון בספמבר בלי עבודות מוכנות להגשה כלל, הכנו לכם כמה טיפים שבעזרתם תוכלו לעשות את עבודות הקיץ בצורה הטובה ביותר, כך שגם תספיקו ליהנות מהמשך החופש.

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

אל תשאירו את הכל לרגע האחרון

רבים מאיתנו מבלים את רוב זמן החופש בבילויים מחוץ לבית, וגם כשאנחנו בבית, אנחנו שקועים מול נטפליקס. מרוב בילויים יוצא מצב שאנחנו נזכרים ממש בימים האחרונים של החופש בכל העבודות. בימים ספורים, אין סיכוי שאפשר יהיה להספיק את כל המטלות ואתם תמצאו את עצמכם בלחץ עצום. כדי למנוע את הרגע המלחיץ הזה שתקבלו את ההודעה "תגיד, סיימת את העבודה?" מאחד החברים ותבינו שלא התחלתם בכלל, אנחנו ממליצים להתחיל ממש עכשיו. יש יותר מחודש לסיום החופש וזה בדיוק הזמן. כל יום תעשו מעט וכך תספיקו את הכל ואולי אף תסיימו אותה עוד לפני שהחופש יגמר.

כל יום תעשו קצת © adobestock

תתעכבו על נושאים שאתם לא מצליחים

עבודות הקיץ נועדו כדי לתרגל ולחזור על נושאים שאולי לא כל כך הובנו עד הסוף במהלך השנה. אם אתם לא מצליחים נושא מסוים, אל "תעיפו" אותו לצד ותעשו רק את מה שאתם יודעים. תתעכבו על הנושא הזה, תלמדו אותו ותתרגלו. אל תשאירו לכם "פער" עוד לפני שהשנה כבר התחילה. 

ללמוד עם חברים זה גם כיף וגם עוזר

גם בזמן לימודים רגיל, למידה עם חברים יכולה לעזור הרבה יותר משיעורים בבית הספר. על אחת כמה וכמה בזמן של חופש, שכולם פנויים, זה בדיוק הזמן לעבודה קבוצתית! למה לעשות לבד עבודות קיץ כל כך ארוכות? מפגש עם חברים יתקתק לכם את העבודה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים וכך גם תלמדו וגם תהנו. 

תמיד הרבה יותר כיף ביחד
תמיד הרבה יותר כיף ביחד © צילום: Fotolia

גם אם לא קיבלתם משימות במקצועות מסויימים – תתרגלו אותם בקטנה 

הטיפ הבא הוא בשביל הרגע בו תסיימו את כל עבודות הקיץ שקיבלתם במקצועות השונים ואתם פנויים לחלוטין. גם את המקצועות בהם המורים היו "נחמדים" ולא הביאו לכם עבודה חשוב מאוד לתרגל. המורים לא ילמדו שוב את החומר של השנה הקודמת, אלא ימשיכו וירחיבו אותו. אם אתם יודעים שאתם פחות טובים בנושא מסוים, תתרגלו אותו לבד. תראו סרטונים, תשאלו חברים ותפתרו תרגילים - העיקר שתגיעו לשנה הבאה מוכנים. 

 

תגובות