על הגל: חמישה דברים שאנחנו אוהבים בים. adobestock

על הגל: חמישה דברים שאנחנו אוהבים בים

המים, החול וכמובן גם הקרטיב! כל הדברים שכולנו אוהבים כשאנחנו הולכים למקום הנפלא והשלו ביותר: אנחנו מתכוונים לים כמובן!

אם לא היה לכם מספיק חם עד עכשיו, אז תתכוננו כי השבוע כולנו נחווה גל חום שאיתו נפתח את החודש הכי חם בקיץ הישראלי. כמובן שמזגן ומים הם אחלה דרך להצטנן, אבל גם ים הוא מקום מעולה להעביר בו את הימים החמים (כל עוד כמובן מקפידים להיות חכמים בשמש). אז לכבוד המקום הכי מצנן ומרענן במזרח התיכון בימים אלו, הכנו לכם רשימה של חמישה דברים שהכי כיף בים!

עוד בערוץ המגזין של פרוגי:

המים

אמנם זה די מובן מאליו כשמדובר בים, אבל עדיין אין ספק שהמים הקרירים והנעימים, בהם אפשר לשחות, לשחק ואפילו לגלוש, הם האטרקציה המרכזית שהולכים לים (אחרת סתם היינו הולכים לשת באיז הארגז חול כמו חתולים). אם אתם בעניין, המים בין הדברים הכי כיפיים כשמדובר בהליכה לחוף, שלא לדבר על הנוף היפהפה, המרחבים האינסופיים וכמובן איך אפשר שלא: התמונות לאינסטגרם. אפשר כמובן להיכנס לשחות, אפשר סתם ללכת על קו החוף כך שרק הרגליים ירטבו, העיקר שהגוף יגע במים.

 

© Fotolia


החול

אמנם רבים יגידו שהחול המעצבן שנכנס לכל חור הוא לא אטראקציה כל כך גדולה, אבל חייבים להודות שיש גם יתרונות לחול: הוא נעים ורך, והרבה יותר כיף להיות עליו מאשר על אבנים חדות וכואבות, שלא לדבר על כך שבחול אפשר לבנות ארמונות ואפילו לכסות את כל הגוף (זוכרים את המשחקים האלו מהילדות?). אבל החול של הים הוא לא רק נעים הוא גם בריא, אין דבר יותר בריא מאשר ללכת על החול יחפים. 

הגלידה והקרטיב

גלידה וקרטיב טעימים בכל מצב, אבל מסיבה לא ברורה כלשהי, דווקא בים אנו נוטים להיות רעבים, במיוחד לדברים מהסוג הזה. על כן, די ברור שאחד הדברים שכולנו אוהבים לעשות בים הוא פשוט להתרענן עם אחד מהפינוקים הקרים והמתוקים האלו. מה גם שאם חלילה נזלה איזו טיפה שלא נכנסה ישר לתוך הפה שלנו, תמיד אפשר ללכת לטבול בים והופ, כל הלכלוך נעלם. 

© adobestock

הגלים

ישנם אנשים שמעדיפים ים וישנם כאלו שמעדיפים בריכה. אם אתם נמנים עם הסוג הראשון של האנשים אנו בטוחים שאחת הסיבות העיקריות לכך היא הגלים. ההנאה של הגל הניתך בנו בים לא ניתנת להשוואה לשום דבר הקורה בבריכה והיא אחד הדברים שאנו יותר אוהבים בים. למי שלא אוהב את התחושה של הגל שמציף וסוחף את כל הגוף, אז כמובן שהגלים יכולים פשוט להיות כעזר שמרגיע. נסו פעם הבאה סתם ככה לשבת על החוף ולהתבונן על הגלים שבאים ונעלמים ככל שהם מתקרבים אלינו. תאמינו לנו שאין דבר יותר מרגיע מלהתבונן ולשמוע את הפלא הזה.

השיזוף

כן כן, אין ספק שמלבד הכיף שבלבלות בים, יש כיף לא קטן לחזור ממנו עם שיזוף אופנתי וטבעי (ולא ממכון שיזוף). אמנם תמיד קיים הסיכוי לחזור עם עור שרוף במקום שזוף.. לכן אנו ממליצים בחום לשים קרם הגנה. אבל אם לא נשרפתם, שיזוף יפה ומידתי מהים הוא דבר נהדר.

תגובות