שלום כיתה (י)א': איך להתחיל את השנה ברגל ימין. ADOBESTOCK

שלום כיתה (י)א': איך להתחיל את השנה ברגל ימין

היפתחו לדברים חדשים והשתדלו להיות אופטימיים: חמישה טיפים שיהפכו את שנת הלימודים החדשה למוצלחת יותר כבר מהיום הראשון!

שנת הלימודים החדשה התחילה וכדי שהיא תפתח בצורה המיטבית ביותר מבחינתכם החלטנו לתת לכם מספר טיפים מהניסיון שלנו כיצד להתחיל אותה ברגל ימין.

עוד בערוץ הלימודים של פרוגי:

© ADOBESTOCK

תתארגנו מראש עם כל הציוד

זה לא נחמד במיוחד להתחיל את שנת הלימודים ולראות ששכחת לשים מחק בקלמר, זה בדיוק למה כדאי להתארגן מראש עם כל הציוד הדרוש. מה גם שתודו שהרבה יותר נחמד להתחיל את השנה עם מחברות חדשות וציוד מאורגן.

תנסו להיות חברותיים 

להיות חברותי לכולם הוא צעד שגם אם לא יועיל בטח לא יזיק, תמיד חשוב להיות ידידותיים לחבריכם לכיתה כדי שתשרה בה אווירה נעימה מה גם שבדרך זו תוכלו להכיר חברים חדשים.

© ADOBESTOCK

תסיימו את שיעורי הבית לחופש

זה אף פעם לא כיף להתחיל שנה חדשה ולהבין שיותר מדי שיעורי בית שלא הספקת לעשות, רגע לפני שמתחילים ללמוד חום חדש. לכן אנחנו מייעצים לכם בחום, פשוט פנו זמן מסוים לסיים את כל שיעורי הבית שלכם וכך תוכלו להגיע לתחילת שנת הלימודים בראש שקט.

תהיו אופטימיים

אופטימיות זה אחד הדברים הכי חשובים בחיים וזה בדיוק למה אנחנו מאוד ממליצים לכם לבוא בגישה חיובית לתחילת שנת הלימודים, תחייכו ותזכרו שתחשבו טוב יהיה טוב.

נסו להיפתח לדברים חדשים

אנו תמיד תומכים בהיפתחות לדברים חדשים, ושנת לימודים חדשה זו בדיוק ההזדמנות המושלמת בשביל זה, אנחנו ממליצים לכם בחום לנסות אולי להיפתח למקצוע שקצת פחות אהבתם בשנה שעברה או אף לתלמידים שפחות הייתם חברים שלהם בעבר, פעולה שלגמרי יכולה להשיג לכם חברים חדשים או אף לעזור לכם להצליח במקצוע שלא חיבבתם עד עתה. 

© ADOBESTOCK
תגובות