OMG: ג'סי ג'יי מארחת את אריאנה גרנדה וניקי מינאז'. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

OMG: ג'סי ג'יי מארחת את אריאנה גרנדה וניקי מינאז'

ג'סי ג'יי הזמרת והיוצרת המצליחה מאנגליה מפתיעה אותנו כל פעם מחדש, והפעם בשיתוף פעולה מוצלח עם הכוכבות הענקיות אריאנה גרנדה וניקי מינאז' בשיר "Bang Bang". מה חשבנו עליו?

שיר ממכר
 

הזמרת הבריטית המוכרת ג'סי ג'יי, הכריזה על אלבום חדש, שלישי במספר. לפני מספר שעות יצא הסינגל הראשון מתוך האלבום. הסינגל כולל שיתוף פעולה יחד עם שתי זמרות הענק ניקי מינאז' ואריאנה גרנדה

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

ג'סי ג'יי הכריזה על אלבומה שלישי לא מזמן והשבוע יוצא הסינגל הראשון, "Bang Bang", בו היא מארחת את אריאנה גרנדה, כוכבת הפופ האמריקאית המתוקה והכובשת שצפויה להוציא את השיר הזה גם באלבום האולפן שלה "My Everything", וניקי מינאז', אחת מזמרות ההיפ הופ והראפ המוכרות, המפורסמות והמצליחות בעולם. עוד לפני יציאת השיר, שלושת הזמרות הפרסמו טיזרים קצרים בעמודי האינסטגרם שלהן שהלהיבו את הקהל הסקרן והשאירו אותו סקרן עוד יותר לתוצאה הסופית. 

השיר קליט מאוד ונעים לאוזן וגם המוזיקה קצבית וממכרת כך שלאחר שמאזינים לו אפילו פעם אחת יש צורך להאזין לו שוב ושוב. בנוסף, השילוב הווקאלי בין שלושת הזמרות המצליחות, שלא נראה קודם לכן הוא נוסחה להצלחה. כל אחת מביאה עימה גוון קול ייחודי ונעים ויחד יוצאת תוצאה נהדרת. גווני הקול השונים מעניקים לשיר משהו שונה, מיוחד וצעיר. אין ספק השהיר הזה עומד להפוך ללהיט!

online poll by Opinion Stage
תגובות