פארל וויליאמס ומיילי סיירוס בשיתוף פעולה. צילום: צילום מסך מתוך הסרטון

פארל וויליאמס ומיילי סיירוס בשיתוף פעולה

הוא כבר הספיק לכבוש את כולנו עם הלהיט "Happy" שגם כנראה ישאר כאן לעוד המון שנים, ואחרי אלבום R&B נהדר שמילא את כל הציפיות, פארל מוציא עכשיו את הקליפ הבא שלו, יחד עם לא אחרת מאשר הכוכבת וזמרת הפופ הכי פרובוקטיבית בימים אלו, מיילי סיירוס

הקליפ החדש
 

פארל וויליאמס, שהיה ידוע במשך שנים כבנאדם שנמצא מאחורי הקלעים ועוזר בהפקת מיטב אלבומי הפופ, ראפ ו/R&B של שני העשורים האחרונים, הוא גם מוזיקאי בעצמו. השנה יצא אלבומו השני והמצופה מאוד, "G I R L", והשבוע את הסינגל הבא מתוכו, "Come Get It Bea" בשיתוף עם לא אחרת ממיילי סיירוס.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אז לצד העזרה בהפקה לאמנים גדולים בתחום כמו ג'יי זי באלבומו האחרון, לביונסה באלבומה המפתיע ולחברים הטובים ג'סטין טימברלייק ואד שירן, פארל הוציא השנה את אלבומו השני, "G I R L", אחרי שמונה שנים בהן כאמור סייע יותר לאחרים בהפקות. בראשו של האלבום עמד השיר הגדול ביותר שלו, "Happy" שהצליח לכבוש עולם שלם ולגרום אפילו לפארל להגיע להבנה שהוא עשה היסטוריה ולבכות מהתרגשות.

הסינגל החדש רווי באותה האווירה שמצויה בכל האלבום, אווירה שמחה ומקפיצה כזאת שבעיקר עושה מה ש-R&B אמור לעשות - מצב רוח טוב. הקליפ החדש חמוד, לא מחדש הרבה וגם לא מכוון לזה. פארל לא מנסה להעביר יותר מדי מסרים או דברים חבויים בקליפים שלו, הוא מנסה לשדר את השמחה, האושר וכל הכיף שאפשר להתמקד בו בחיים וזה לגמרי מצליח. מיילי סיירוס לא חוסכת מאתנו ומצטרפת גם לקליפ עצמו ולמזלנו הרב הפעם לבושה לגמרי (טוב, כמעט לגמרי) ולא עם יותר מדי פרובוקציות.

לא מועילה ולא מזיקה
לא מועילה ולא מזיקה © טאמבלר

אז... אין הרבה מה לומר, הקליפ חמוד, השיר נחמד גם הוא. אני אהבתי. מה אתכם?

תגובות