המיקסים הטובים של השבוע: הטור השבועי. צילום: נועה ריינה

המיקסים הטובים של השבוע: הטור השבועי

אוהבים לשמוע מוזיקה אלקטרונית אבל לא מצליחים למצוא משהו שמתאים לכם כמו שצריך בזמן הנכון? מזל שאתם כאן. הטור השבועי החדש ירכז עבורכם את המיקסים הכי טובים של השבוע!

לאחר שלושה ימים מטורפים של מוזיקה אלקטרונית מטורפת, ולאחר חמישה ימים של קאמפינג באחד הפארקים היפים באירופה, הגיע הזמן לשמוע את התוצאות של ההתלהבות. ממה כולם כל כך התלהבו, ומי עשו לנו את זה? מצעד הלהיטים של טומורולנד 2014 יוצא לדרך!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מקום חמישי: רד-פו

אמנם מקום חמישי, אבל הוא זוכה לתשואות רבות. קבלו את האדם שיצא מההרכב הלוהט בעל הלהיטים הגדולים: "Sexy and I know it", "Party rock" ו-"Sorry for party rocking". למרות הופעתו הדלה בת 14 הדקות הוא הצליח לשגע ולהטריף את כל הקהל. ייתכן שהוא נתן שואו מטורף רק בגלל שהותו הדלה על הבמה, אך אני מאמין כי מדובר באמן מוכשר שמסוגל להגיע לעצמות. למה אתם מחכים, שמעתם?

מקום רביעי: W&W

לאט לאט, מתקרבים אל הסוף והפעם נפרגן לצמד הכי מטורף W&W. השניים מתמחים ביצירת מוזיקה אלקטרונית מקפיצה עם סגנון מעט שונה, אך הם בעלי יצירות מוכרות, ביניהם Bigfoot, Jumper ו-Rocket. לצמד ניתנו רק כ-30 דקות להשמיע את הלהיטים שלהם, והם עשו זאת בדרך מרשימה ביותר. הם בוחרים להתחיל בשיר של קולדפליי, ממש כמו רד-פו, אך בסופו של דבר הטוב ביותר מנצח! מי אתם אומרים הצליח לכבוש יותר מאזינים, רד-פו או W&W? הכול עניין של דירוג! החליטו בעצמכם!

מקום שלישי: ניקי רומרו

מתחילים להריח את הסוף עם ניקי הדיג'יי בין הטובים שיש בשוק. הוא מתחיל עם מנגינה פנטסטית ורגועה למדי שמכניסה אותנו לסנדלים של הפסטיבל הקסום. לאחר מכן, הוא פונה לקהל ומתחיל במסיבה. ניקי ידוע ביצירותיו הקאלסיות-אלקטרוניות, שכן החותם של יצירותיו הוא גיוון קלאסי לאלקטרו. אולם, זה לא מוריד את רמתו, אלא רק מעלה את איכות יצירותיו. ניתנו לניקי כ-50 דקות לנגן את יצירותיו, והוא אכן עמד בדרישות הקהל. שלישי פעמיים כי טוב, שמעתם כבר פעם אחת? נסו שוב!

מקום שני: דיוויד גואטה

אמנם הסוף קרב, אך מקום שני הוא מכובד ביותר! יומיים של מוזיקה אלקטרונית אבל הוא החסר לנו. דיוויד גואטה, הבחור שכבר בכיר ומבין עניין, מצליח לעשות את זה שוב בפעם העשירית, ומביא לנו את הלהיטים הכי מטורפים שלו וגם מפרגן לאמנים אחרים. בתור דיג'יי הוא נתן ביצוע מעולה של העברת מיקסים והוסיף אפילו אפקטים מרעננים. כל המיקסים משלימים אחד את השני ואין כלל בעיה של קצב רעוע. על כל הטירוף, דיוויד הצליח להרעיד את האדמה ביחד עם הקהל הקופצני, אך בכל זאת הוא הצליח לתקלט מבלי לפשל? כנראה שזה הכול עניין של ניסיון. מה אתם אומרים?

מקום ראשון: הארדוול

קבלו במחיאות כפיים את הרגע שכולנו כל כך חיכינו לו! אמנם חיכינו לו ליום השני, אבל את היום הזה בחיים לא נשכח! האדם, הכישרון, והמוח מאחורי כל היצירות נקרא הארדוול, שהוא גם הדיג'יי במקום הראשון על פי DJMAG (דירוג דיג'יים עולמי) לשנת 2013-2014. בהתחלה הוא מחליט להשמיע את הפתיח המקורי והפנטסטי שלו. בדומה לניקי, אנו שוב מתחילים להרגיש את המהות של פסטיבל הפנטזיה האירופאי טומורולנד. הוא זוכה רק ל-48 דקות במה, אך הוא מנצל אותן היטב ואפילו משתמש בהן באופן ראוי יותר מניקי. הוא הצליח לרגש ולצמרר, אך יותר מכול הוא נתן מעצמו את המקסימום והתוצאות בהקדם – הוא הצליח להרעיד את כל האדמה. כבר שמעתם? למה אתם מחכים?

תגובות