למה לקייטי פרי כל כך חשוב להוכיח שהיא עצמאית?. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

למה לקייטי פרי כל כך חשוב להוכיח שהיא עצמאית?

קייטי, שפרצה לחיינו לפני מספר שנים הייתה תלותית בעיקר בחברות תקליטים. בזמן האחרון קייטי הפכה לעצמאית יותר ואף הקימה לייבל משלה. מה עוד הופך את קייטי לעצמאית יותר? פרטים בכתבה

קייטי פרי, זמרת הפופ הגדולה שפרצה לתודעה שלנו לפני שש שנים הפכה לעצמאית יותר בזמן האחרון., וזה התבטא, בין היתר,  על ידי פתיחת לייבל משל עצמה בו תייצג אמנים, בדומה לג'יי זי.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

פרי בת ה-29 נמנת בין הזמרות הגדולות ביותר בימינו, במהלך הקריירה שלה היא הייתה תלותית בחברות תקליטים. לפני כחודש וחצי קייטי פתחה לייבל משל עצמה שנקרא "Metamorphosis Music" ובו היא תדאג לפתח את קריירה של אמנים המיוצגים אצלה וכמובן גם את הקריירה האישית שלה.

פרי כבר הספיקה להחתים את האמן פירס בחברת התקליטים שלה. היא הודיעה על הקמת הלייבל ברשת החברתית טוויטר, ובציוץ הנרגש שהעלתה היא סיפרה גם על הצטרפות פירס ללייבל. 

ביום בו הודיעה פרי על פתיחת הלייבל והחתמת פירס השתחרר גם סינגל מה-EP של פירס, כמובן שהשיר הוא למעשה שיתוף פעולה עם קייטי, כדוגמא למנטורית אמיתית.

שיתוף בין קייטי למיוצג שלה פריס!
 

חוץ מהלייבל שפתחה קייטי היא מנסה בכוח להראות שהיא עצמאית, בראיון שלה לאתר אמריקאי סיפרה קייטי כי "לא תמיד צריך עוד בן אדם כדי להיות אמא". היא סיפרה שהיא תקים משפחה כשהיא תרצה ובלי בחור במידת הצורך. היא לא רוצה שהילדים שלה "יסבלו" מעבודתה וילכו איתה לסיבובי ההופעות שלה. קייטי נותנת לדוגמה לאמא שצריכה למתן את עצמה, קים קרדישן שמצטלמת תמונות לא צנועות (בלשון המעטה) ולא חושבת על הילדה שלה שתצטרך לראות את התמונות של אמא שלה בעוד מספר שנים. 

מצבים שקייטי לא רוצה לחזור אליהם?
מצבים שקייטי לא רוצה לחזור אליהם? © טאמבלר

אולי הסיבה שקייטי רוצה להוכיח שהיא עצמאית נובעת מכך שבעלה לשעבר ראסל בראנד נפרד ממנה לאחר 14 חודשי נישואים בלבד? כזכור לכם כוכבת הפופ נישאה לקומיקאי ראסל בראנד בשנת 2010 ומאז שנשאו התחילו שמועות בנוגע לקשר שלהם, ואחרי שנה וחודשיים השניים החליטו לסיים את הקשר בצורה יפה. אולי הגירושין גרמו לפרי להיות עצמאית יותר, וכנראה כמו כל אישה טיפוסית היא רוצה להראות לגרוש שלה שהיא מצליחה גם בלעדיו.

הזוג, פעם
הזוג, פעם © טאמבלר

SO... אנחנו גאים בפרי על פתיחת הלייבל ועל ההתקדמות שלה בתעשייה, ואתם? 

תגובות