התעלומה נפתרה: הדואט לשיר הענקי של דמי לובאטו נחשף. צילום: טאמבלר

התעלומה נפתרה: הדואט לשיר הענקי של דמי לובאטו נחשף

לפני כחודש הכוכבת דמי לובאטו העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם אגודלים ורמזה בתיאור על דואט חדש עם זמר סודי. ברשת עלו תאוריות רבות לגבי זהותו של הזמר, והשבוע נחשפה זהותו. רוצים לדעת מי הזמר שמשתף פעולה עם דמי? כל הפרטים בכתבה

לפני כחודש הזמרת האהובה והמוכשרת דמי לובאטו פרסמה תמונה באינסטגרם של האגודלים  שלה ושל עוד זמר עמו היא מתכננת לבצע דואט. בתיאור התמונה דמי רשמה: "אני מקליטה דואט קטלני היום. יכולים לנחש עם מי?". כך הזמרת הצעירה והמוכשרת השאירה את כולנו סקרנים ומתוחים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לאחר סברות רבות מצד המעריצים הסקרנים ומספר השערות לגבי הזמר שישיר יחד עם דמי, ניק ג'ונאס, החבר הטוב ביותר של דמי, חבר בלהקת "האחים ג'ונאס" לשעבר, מוזיקאי ושחקן אמריקאי, ניסה לשכנע שהוא האיש שמסתתר מאחורי האגודל. באחד מראיונותיו סיפר ג'ונאס ל-MTV  כי הוא ודמי הקליטו ביחד שיר יפייפה, אך השיר לא בהכרח מדבר על אהבה. לדעתו, קל ליצור דואט שמספר על אהבה מכיוון שהם אינם יוצאים זה עם זה. אבל השניים חברים טובים והיחסים ביניהם טובים מאוד. עוד הוסיף ג'ונאס, כי הקול של חברתו, דמי, רך ויפייפה והוא לא יכול לחכות עד שהקהל יוכל סוף סוף להאזין לשיר הזה.

הפעם הקודמת בה שיתפו פעולה
 

למען האמת, לא מפתיע שדמי וניק ישירו יחדיו בדואט. השניים מכירים עוד מסט הצילומים של הסרט  "קאמפ רוק" וזוהי לא הפעם הראשונה שהם משתפים פעולה יחדיו (אני מקווה שגם לא האחרונה). כבר יצא לנו לראות בעבר שניק הופיע ביחד עם דמי בסיבוב ההופעות שלה. לשניים יש כימיה מדהימה מבחינה ווקאלית ואני מאמינה שהשיר הזה לא יאכזב אותנו.

BFF או לא?
חברים טובים! © טאמבלר
online poll by Opinion Stage
תגובות