צפו: קייטי פרי מראה לנו איך עושים את זה!. צילום: צילום מסך מהסרטון

צפו: קייטי פרי מראה לנו איך עושים את זה!

שלושה חודשים אחרי שהדיווה הגדולה קייטי פרי הוציאה את הקליפ המפתיע שלה לשיר "Birthday" הגיע הזמן לקליפ חדש, הפעם ללהיט העתידי "This Is How We Do", אז מה חשבנו על הקליפ?

הקליפים של קייטי אכן בלתי נשכחים!
 

לאחר הצלחת הסינגלים "Roar", "Unconditionally", "Dark Horse" ו"Birthday" מוציאה קייטי פרי את הסינגל החמישי מתוך האלבום הרביעי שלה "Prism", הסינגל שנקרא "This Is How We Do"ף הוא שיר פופ מקפיץ שממשיך את הקו של הסינגל הקודם שיצא "Birthday".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

את "This Is How We Do" כתבה קייטי ביחד עם חברה מקס מרטין, שבעבר כבר כתבו יחד מספר להיטים כמו "I Kissed a Girl"  ,"Hot n Cold" ,"Teenage Dream" ועוד להיטים בלתי נשכחים מהאלבומים הקודמים של קייטי. הקליפים של קייטי פרי בלתי נשכחים, למשל בקליפ לשיר "Roar" קייטי הפכה לנערה שגרה ביער, בשיר "Dark Horse" הפכה לקייטי פטרה, מלכת מצרים ובקליפ לשיר "Birthday" הפכה למספר דמויות שביניהם גם גבר יהודי שחוגג בבר מצווה.

     • המיקסים הטובים של השבוע: הטור השבועי

הסינגל החדש יצא לרדיו רק לפני מספר ימים וכבר עכשיו הוא אחד מהשירים עם מספר ההשמעות הגדול ביותר בארצות הברית ובמדינות נוספות, מה שרק מוכיח שקייטי פרי היא אכן אחת מהזמרות המצליחות ביותר בעולם.

בימים אלה קייטי נמצאת במהלך סיבוב ההופעות שלה "The Prismatic World Tour", אל קייטי מצטרפים לסיבוב ההופעות גם צמד אייקונה פופ המוכרים לכם בעיקר מהלהיט הבלתי נשכח "I Love It" בנוסף אליהן מצטרפים גם הלהקה קפיטל סיטיס המוכרת בעיקר בגלל הלהיט שלהם  "Safe and Sound" וגם הרפארית בת ה/17 בקי ג'י

SO... מה אתם חושבים על הקליפ החדש של קייטי פרי?

תגובות