מצעד שירי האהבה שאנחנו הכי אוהבים!. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

מצעד שירי האהבה שאנחנו הכי אוהבים!

לקראת יום האהבה כתבינו סיפרו לנו על שירי האהבה שהם הכי אוהבים, אז מה הם מעדיפים? דביק, רגוע או בכלל קצבי? כל הפרטים בכתבה

יום האהבה בפתח וכדי להפוך אותו למושלם יש מיליוני שירי אהבה. כתבינו מספרים איזה שירי אהבה הם הכי אוהבים ולמה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

Ne-Yo - Let Me Love You

הזמר, כותב השירים, הרקדן והיוצר האמריקאי המוכשר ני-יו הוציא עד עכשיו חמישה  אלבומים שזכו להצלחה רבה בכל העולם. "Let Me Love You" הוא הסינגל השני מתוך אלבומו החמישי של ני-יו. השיר הקצבי, זכה לביקורות חיוביות רבות. בשיר, ני-יו אומר "תני לי לאהוב אותך, עד שאת תלמדי לאהוב את עצמך". פייר, התרגשנו.

פייר, התרגשנו!; ליעד שמיר
 

Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris 

 "We Found Love" הוא הסינגל הראשון מאלבומה השישי של מלכת הפופ הענקית ריהאנה בו היא מארחת את קלווין האריס. הסינגל נפך להיות הסינגל הנמכר ביותר של הזמרת וזכה להצלחה מסחררת ועולמית.  בינינו, מה יכול להיות יותר רומנטי מלמצוא את אהבת חייך במקום שומם תקווה?

הכי רומנטי זה למצוא אהבה במקום שומם תקווה!; ליעד שמיר
 

They Don't Know About Us – Victoria Duffield feat. Cody Simpson

אין ספק שזה אחד השירים שאני הכי מחוברת אליהם - בגלל המילים ובגלל המסר. קודם כל, הוא דואט, יש יותר רומנטי מזה? אם נקשיב למילים, יש בו שורות ממש עוצמתיות וכנות כמו "עיניים קרות שופטות את חיינו", "הם לא רוצים לעזוב אותנו לנפשנו", "אם הם רוצים לשנוא, תנו להם לשנוא", "כשאתה מחזיק אותי חזק, אני יודעת שזה שווה את המאבק". יש משהו שמבטא אהבה יותר מלהיות עם מי שאתה אוהב ולא לתת לאחרים לשפוט אותך? לדעתי לא. בכל אהבה יש רכילות מהצד, אבל זה לא כל כך מזיז לזוג החמוד, שאגב, משתלב מעולה ביחד. אין ספק שקודי סימפסון וויקטוריה דאפילד.

דואט זה הכי רומנטי שיש; מאי מורד
 

 If You Say So – Lea Michele

זה אחד מהשירים שהכי קשה לשמוע, דווקא בגלל שהוא נכתב שבוע לאחר המוות של קורי מונטית', על ידי ליאה מישל שההקדישה לו את השיר הזה. הוא כל פעם מצמרר אותי מחדש. הם היו זוג כל כך יפה ומאושר, וברגע אחד הכל נגדע להם. השיר הזה מסמל את כל האהבה האפשרית בעולם, הרי קורי היה חלק בלתי נפרד מחייה של ליאה והיא תזכור אותו לעד. יש מחווה יותר יפה מאז לעשות את מה שהם עשו מאז שהם הכירו – לשיר אחד למען השני?

מצמרר, נכתב לקורי ז"ל; מאי מורד 
 ,

John Legend - All of Me

השיר הצליח לרגש אותי בצורה יוצאת דופן, הוא מתחיל עם מלודית פסנתר פשוטה שמרגשת את השומע. בנוסף, הזמר ג׳ון לגנד עם קולו הטנורי מביע את ריגשותיו באופן מרגש המגבירה את התחושה למחוייבות של המאהב. עוד סיבה שגרמה לשיר לרגש אותי היא המצב שבו הזמר נמצא. הזמר ג׳ון לגנד שר את השיר לארוסתו הטרייה, הדוגמנית כרסיטין טייגן.

» לעוד כתבות בנושא יום האהבה, הקליקו כאן «

מרגש מאוד!; עמית פרץ
 

Bruno Mars - Just The Way You Are

השיר של ברונו מארס "Just The Way You Are" מאלבומו האחרון ריגש אותי במיוחד מפני שהוא כולל ניבים וביטויים שאי אפשר להתעלם מהם מרוב הרגש ועוצמה של המילים. השיר מאוד מרענן, המוזיקה ואופן הביצוע של הלהקה של ברונו מכפילים את העוצמה והמשמעות של השיר מצמררת. השיר מיועד לקהל היעד הנשי, כדי להבהיר שכל אחת יפה וכל אחד מדהימה לא משנה איך היא נראית או איך היא נשמעת היא מדהימה כמו שהיא. 

מסר לנשים, כל אחת יפה!; עמית פרץ
 

Oasis - Wonderwall

שיר האהבה האהוב עליי, קודם כל בגלל הקול המיוחד של ליאם גלאגר שמייחד את השיר והופך אותו לעל-זמני, וגם כי השיר פשוט יפה, קליט וקולע ומתאים לכל אחד מאיתנו בשלב כזה או אחר של החיים. ובעיקר כי אי אפשר לא לאהוב את אואזיס.

על זמני!; לין אייזנברג
 

Sum 41 - With Me

את השיר הזה בחרתי כי הלהקה הזאת הייתה אחת מהלהקות שעיצבו תקופה יפה בחיי ובהתבגרות שלי, והשיר הזה מזכיר לי המון חברים מזמנים שונים ובעיקר נוסטלגי בשבילי. חוץ מזה שהוא דיי עצוב, מקסים ונוגע עבור כל מי ששומע ומכיר אותו. 

שיר נוגע; לין אייזנברג
 

Shontelle - Impossible

למרות שזה לא שיר אהבה שמח, הוא מרגש ביותר. שונטל שרה על לב שנשבר בעקבות אהבה ואיך אפשר שלא להזדהות איתה הרי רוב האנשים חוו שיברון לב. הקול שלה והמנגינה משתלבים יחד מעולה והשיר מצליח לרגש ולהקסים את כל מי שמאזין לו.

מקסים ומרגש!; נוי בניסתי
 

Justin Bieber - As Long As You Love Me ft. Big Sean

איך אפשר לסיים כתבה כזו בלי להוסיף את ג'סטין ביבר, הידוע בשיריו הרומנטים? בשיר ביבר אומר כי הוא יתן הכל לבחורה שלו, שמבחינתו הוא מוכן להיות הומלס יחד איתה רק כדי שיהיו יחד, יותר רומנטי מזה אין!  

בכל מצב אוהב אותך, כל כך רומנטי!; נוי בניסתי
 

SO- לאיזה שיר אהבה אתם הכי מתחברים?

תגובות