אדל מצטרפת למועדון האלבומים הנמכרים ביותר מאז 1991. צילום: צילום מסך מהטוויטר

אדל מצטרפת למועדון האלבומים הנמכרים ביותר מאז 1991

הזמרת, המלחינה, היוצרת והכותבת הבריטית הפופולרית ביותר אדל, מצטרפת אל מועדון האלבומים הנמכרים ביותר בזכות אלבומה השני "21", כבוד!

הסינגל הראשון מהאלבום המדובר!
 

הדיווה הבריטית, אדל, מצטרפת למועדון הנחשק ביותר "מועדון האלבומים הנמכרים ביותר מאז 1991" בעקבות אלבומה השני "21" שיצא בשנת 2011. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

אלבומה השני של הזמרת הבריטית אדל שנקרא "21" ויצא ב-2011 הצטרף לאחרונה אל רשימת האלבומים הנמכרים ביותר מאז 1991, זאת נמסר על ידי שיטת ספירת עותקי אלבומים קנדית-אמריקאית הנקראת "נילסן סאונדסקאן". לאחר כ-92 שבועות מאז שחרורו נמכרו יותר מעשרה מיליון עותקים!

האלבום הזוכה
האלבום הזוכה © עטיפת האלבום

כך "21" הפך לאלבום ה-21 שמכר יותר מעשרה מיליון עותקים. אנו יכולים לראות בוודאות שהמספר 21 הינו מספר מזל של דיוות הפופ המצליחה והידועה. בריאיון של אדל ל"קולומביה" היא סיפרה שזהו כבוד עצום בשבילה והרגשה יוצאת דופן וייחודית שלא חוותה קודם לכן. כמו כן, היא סיפרה שהיא מוסרת את אהבתה הענקית אל מעריציה האמריקאים הנאמנים והמסורים שבלעדיהם כנראה האלבום הזה לא היה מצליח והופך לפופולארי וידוע בכל העולם כפי שהוא נחשב כיום. על פי סאונדסקאן, האלבום הנמכר ביותר מאז 1991 הוא האלבום "מטאליקה" של להקת המטאל האמריקאית "מטאליקה" ולו יותר מ-15.8 מליון מכירות.

עוד נספר שכבר השנה אדל צפויה לחזור בקאמבק מעט "ביונסה/י", ועתידה להוציא את אלבום האולפן השלישי שלה במהלך השנה הקרובה, ללא שום סינגל מקדים, בדיוק כמו שעשתה ביונסה לפני כמעט שנה. האלבום ימשיך את מסורת הגילאים בשם האלבום של אדל ואנחנו רק מחכים לו.

SO - אנחנו גאים באדל, ואתם?

 
תגיות
תגובות