OMG: ניקי מינאז' עושה היסטוריה ועוקפת את מלך הפופ. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

OMG: ניקי מינאז' עושה היסטוריה ועוקפת את מלך הפופ

ניקי מינאז', הרפארית הכי חמה בתעשייה, נכנסת לטבלת 100 הלהיטים הגדולים של טבלת הבילבורד ועוקפת את הזמר הענק מייקל ג'קסון. איך היא עקפה אותו? הכל כאן

שוברת שיאים!
 

הראפרית המצליחה ניקי מינאז' שוברת שיא של מלך הפופ העל זמני מייקל ג'קסון ומרוויחה את המקום ה-51 בטבלת הבילבורד הרשמית. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

השבוע מינאז' הרוויחה את המקום החמישים ואחד בטבלת הבילבורד הרשמית והמדוברת על השיר שהוציאה לאחרונה "Anaconda". אחרי שזמרים ענקיים כמו מייקל ג'קסון, הרוויחו את המקום בטבלה לאחר שנכחו בטבלה במשך שנים רבות. הדבר שמפתיע את כולנו היא העובדה שעד 2010 מינאז' לא נכנסה לטבלה. ואילו ג'קסון הוא אחד מהאומנים המוכשרים והמצליחים בהיסטוריית המוזיקה כולה נכנס אל הטבלה כ-50 פעמים מאז 1971.
נראה שמינאז' הופתעה בעצמה, לכן העלתה ציוץ נרגש לטוויטר.

השאלה הנשאלת היא: האם בילבורד שינו את התנאים? התשובה היא לא. מה שכן השתנה זה הקהל ושיטות העבודה. כיום, מותר לאומן לצבור מספר רב של להיטים במהירות. אך בימיו של ג'קסון, האמינו שהאמן צריך להרוויח כל שיר שיצר ביושר.

השיר "Anaconda" של ניקי הופיעה 20 פעמים ברשימה, כששאר שיריה הצליחו פחות, לעומת זאת השירים של ג'קסון תמיד הצליחו להוביל. מובן שניקי היא לא הראפרית היחידה שנמצאת ברשימה הזו,  גם הראפרית מיסי אליוט נמצאת בה עם 31 כניסות, והראפר המוכר אמינם עם 7 כניסות פחות מניקי. כמובן, אי אפשר לשכוח את הלהיט החדש בו ניקי מככבת יחד עם אריאנה גרנדה ו/ג'סי ג'יי "Bang Bang" שעד כה הגיע ל-9 כניסות למצעד. 

אכן להיט!
 
 
תגובות