VMA 2014: מי הולכים להופיע ומה עם המועמדויות?. צילום: צילומי מסך מהפייסבוק

VMA 2014: מי הולכים להופיע ומה עם המועמדויות?

טקס פרסי הוידאו קליפים של MTV, ה-VMA, יתקיים בעוד פחות משבועיים. מי הם האמנים שהולכים להופיע, מה הקטגוריות ומי מועמדים לכל אחת מהן? כל הפרטים על הטקס הכי שווה

טקס פרסי הוידאו קליפים של MTV, ה-VMA ה-31 במספר ייערך ביום ראשון ה-24 באוגוסט ב-4 לפנות בוקר, שעון ישראל, ואנחנו בפרוגי החלטנו לרכז עבורכם את הפרטים על הטקס הגדול של השנה. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

המועמדים הם...

בקטגוריית פריצת השנה, מועמדים 5SOS, פיפת' הרמוני, סאם סמית', סקולבוי Q וצ'ארלי xcx. בקטגוריית קליפ השנה ביונסה עם "Drunk In Love", איגי אזליה וצ'ארלי xcx עם השיר "Fancy", מיילי סיירוס והפרובוקציה "Wrecking Ball", פארל וויליאמס ו/"Happy" וסיה עם "Chandelier". בקטגוריית קליפ ההיפהופ של השנה, אמינם עם "Berzerk", דרייק עם הקליפ "Hold On", צ'יילדיש גמבינו עם הקליפ "3005", קניה ווסט עם "Black Skinhead" ו-וויז קאליפה עם "We Dem Boyz".

קליפ ההיפהופ של השנה?
 

בקטגוריית קליפ השנה של זמר, פארל וויליאמס ו-"Happy", אד שירן ו/"Sing", אמינם וריהאנה "The Monster", ג'ון לג'נד עם "All of Me" וסאם סמית' עם "Stay With Me". בקטגוריית קליפ השנה של זמרת, אריאנה גרנדה ואיגי אזליה עם "Problem", ביונסה ו/"Partition", איגי אזליה וצ'ארלי xcx עם השיר "Fancy", קייטי פרי וג'וסי ג'יי עם "Dark Horse" ולורד עם "Royals". בקטגוריית קליפ השנה עם מסר, ביונסה עם "Pretty Hurts", אנג'ל הייז וסיה עם "Battle Cry", אביצ'י עם "Hey Brother", דיוויד גואטה ומיקי אקו עם "One Voice", קלי רואלנד עם "Dirty Laundry" וג'יי קול ו-tlc עם "Crooked Smile".

המסר הכי טוב?
 

בקטגוריית קליפ הפופ של השנה, אריאנה גרנדה ואיגי אזליה עם "Problem", איגי אזליה וצ'ארלי xcx עם השיר "Fancy", פארל וויליאמס ו/"Happy", ג'ייסון דרולו ו/"Talk Dirty" ואביצ'י ואלו בלאק עם "Wake Me Up". בקטגוריית קליפ הרוק של השנה, לורד עם "Royals", ארקטיק מאנקיז עם "Do I Wanna Know", לינקין פארק עם "Until It's Gone", הבלאק קיז עם "Fever" ואימג'ין דרגונס עם "Demons".

שיתוף הפעולה של השנה? קליפ הפופ של השנה?
 

בקטגוריית שיתוף הפעולה של השנה, אריאנה גרנדה ואיגי אזליה עם "Problem", ביונסה וג'יי זי עם "Drunk In Love", כריס בראון, ליל וויין וטיגה עם "Loyal", אמינם וריהאנה "The Monster", פיטבול וקאשה עם "Timber" וקייטי פרי וג'וסי ג'יי עם "Dark Horse". בקטגוריית קליפ הדאנס של השנה, קאלווין האריס עם "Summer", מרטין גאריקס עם "Animals", דיסקלוז'ר עם "Grab Her", ליל ג'ון ודיג'יי סנייק עם "Turn Down For What" וזד והיילי וויליאמס עם "Stay The Night".  בפרס מפעל החיים על שם מייקל ג'קסון, בו זוכים פעם במספר שנים אמן או שניים, תזכה השנה ביונסה על מעמדה בתעשיית המוזיקה העולמית ועל התקדמותה בה כאמנית מובילה מהשורה הראשונה.

שיתוף הפעולה של השנה?
 

מי שיופיעו בטקס השנה הם...

ביונסה לא רק תקבל מספר פרסים, אלא גם תופיע גם השנה, לאחר הופעתה בשנה 2011 עם השיר "Love On Top" כשחשפה לכל העולם שהיא בהריון של ביתה המשותפת עם ג'יי זי, בלו אייבי. השנה ביונסה תהיה מועמדת ליותר קטגוריות מכל אמן השנה, עם 8 מועמדויות, וזו תהיה הפעם החמישית בה תופיע בטקס. זמרים נוספים שיופיעו בטקס השנה יהיו אשר שעושה קאמבק, טיילור סוויפט שעתידה לחזור אל המוזיקה, מארון 5, שבעוד פחות מחודש יוציאו את אלבומם החמישי, 5SOS ואריאנה גרנדה (עם זד).

אה כן, אני בהריון
 

אז... מחכים לטקס? מי יהיו הזוכים שלכם?

 

 

תגובות