פופ בשילוב האייטיז: פרטים על אלבומה החדש של טיילור סוויפט. צילום: מתוך הסרטון

פופ בשילוב האייטיז: פרטים על אלבומה החדש של טיילור סוויפט

זמרת הקאנטרי הלוהטת טיילור סוויפט, חשפה פרטים עסיסיים על אלבומה החדש לאחר עבודה של שנתיים. האם זמרת קאנטרי ואלבום פופ נשמע לכם משתלב? ומה בנוגע לקבלת השראה משירים של שנות ה-80? כל הפרטים על "1989" - האלבום החדש של טיילור סוויפט

זמן רב אנו מצפים לעדכונים מהקריירה המוזיקלית של טיילור סוויפט, זמרת הקאנטרי הלוהטת, והנה זה הגיע - בשני אחר הצהריים חדשות ABC ו-Yahoo שידרו בלייב יוסטרים של טיילור סוויפט מבניין האמפייר סטייט בניו יורק. במהלכו סוויפט הפתיעה ואמרה "יש לי חדשות גדולות".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

תחילה היא שרה את שירה החדש "Shake It Off" והסבירה שהוא שיר חיובי להטיח מול פרצופם של שונאים ורקדה עם הקהל. לאחר מכן היא גילתה לקהל, לצופים וגם לנו כי היא עובדת על האלבום החדש במשך שנתיים ושהיא השתנתה הרבה בתקופה הזו, זה נתן לה זמן להתפתח. עוד סיפרה כי הקשיבה להרבה שירים מהאייטיז והתעמקה במיוחד בסוג המוזיקה של סוף שנות ה-80 ושהושפעה וקיבלה השראה ממנו.

פופ בשילוב אייטיז
 

"ההשראה מאחורי האלבום הזה, שאני מקשיבה להרבה פופ של סוף שנות ה-80... אני באמת אוהבת את הצ'אנסים שהם לקחו, כמה נועז זה היה", היא אמרה. "זה היה כנראה זמן של פוטנציאל בלתי מוגבל, הרעיון שאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה ולהיות מי שאתה רוצה... הרעיון של אפשרויות אינספויות היה סוג של נושא בשנתיים האחרונות של החיים שלי". בנוסף, חשפה כי קראה לאלבומה החדש "1989", השנה בה נולדה. סוויפט, עברת את גיל 22 את זה אנחנו יודעים, אבל אלבומים עם שמות של מספרים זה כבר מזמן לא באופנה. את ממש רוצה שנזכור מתי נולדת, הא?

עטיפת האלבום החדש
עטיפת האלבום החדש © צילום מסך מהסרטון

"למען הפרוטוקול, זה אלבום הפופ הראשון המתועד שלי", היא הוסיפה. בנוסף לתיאורים אלו, היא גם הבהירה כי כל עטיפת האלבום תהיה בנויה מצילומי "פולארויד" של עצמה, כשהעיניים שלה חתוכות והכיתוב T.S חתום על התמונה לצד המספר (וכאמור שם האלבום) "1989". ממש ווינטאג'. "התמונה שאתם רואים היא פולארויד שצילמנו, במצלמת פולארויד", היא הסבירה, "זה יהיה סוג של תאונה, אז חשבתי למה לא להשתמש בתמונה לעטיפת האלבום?".

האלבום יצא לחנויות ב-27 באוקטובר הקרוב וסוויפט אמרה שלמעשה שהמעריצים יקבלו את תמונות הפולארויד האמיתיות בתוך האלבום, כ-13 תמונות במספר, אבל כל חבילה תכיל תמונות שונות. אחלה דרך לשווק אלבום. פרט נוסף שחשפה סוויפט הוא כי רצועות הבונוס באלבום החדש הוקלטו כתזכירים קוליים בפלאפון שלה. הקליפ החדש, למי ששם לב, מכיל שילובים מכל כך הרבה סגנונים מוזיקליים שונים ומיוחדים ומכיל המון אלמנטים שונים גם במוזיקה וגם בריקודים... הנה החלקים שהכי אהבנו בו:

 
תגובות