מזל טוב: דמי לובאטו חוגגת יום הולדת!. צילום: צילום מסך מתוך הסרטון

מזל טוב: דמי לובאטו חוגגת יום הולדת!

הזמרת, היוצרת, השחקנית והכוכבת הפופולרית שכולנו אוהבים לאהוב, דמי לובאטו, חוגגת יום הולדת 22 ולכבוד זאת, קיבצנו עבורכם את חמשת הקליפים הבלתי נשכחים שלה

דמי לובאטו, הזמרת המוכשרת בעלת עשרות הלהיטים שכבשו את העולם, היוצרת, השחקנית הנפלאה שנכנסה לנו ללב ולא יוצאת ממנו והכוכבת הפופולרית שכולנו אוהבים, חוגגת יום הולדת 22 ובמיוחד לכבוד זה החלטו לקבץ עבורכם את חמשת הקליפים הבלתי נשכחים שלה. מוכנים?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Made in the U.S.A

ללא ספק אחד השירים הכי בולטים ופופולארים של הזמרת המוכשרת, את השיר הוציאה דמי כסינגל מתוך אלבומה הרביעי ואף כתבה את השיר בעצמה. השיר התחיל לתפוס תאוצה בעיקר לאחר יציאת הקליפ המושקע שמוצג לצלילו שאותו ביימה לא אחרת מאשר דמי בעצמה, ובו אנו רואים מעין סיפור על זוג שהכיר והתאהב בקרנבל אך הם נאלצו להיפרד. גם את דמי עצמה אנו רואים בקליפ בתור הזמרת כמובן, למרות שבהתחלה היא לא הייתה אמורה להופיע בו כלל בגלל שהיא הבמאית. זהו קליפ שמצולם באופן מצוין, ממש כמו סרט שמצליח לרגש אפילו שהוא נמשך 4 דקות. 

קליפ מצוין!
 

La la land 

את השיר "La La Land" הוציאה דמי ממש בתחילת הקריירה המוזיקלית שלה מיד לאחר השתתפותה בסרט "קאמפ רוק". השיר עצמו נכתב על ידי דמי ביחד עם האחים ג'ונאס שגם הלחינו אותו, שיר שמתאר את חיי הכוכבות ועל השינוי שכביכול צריכים לעבור. בקליפ לשיר דמי הצליחה כמובן להעביר את המסר של השיר באופן יותר ברור ומהנה, יחד עם חבריה לסדרה "תנו לסוני צ'אנס" שהופיעו בקליפ. קליפ ססגוני וצבעוני שפשוט כיף לראות שוב ושוב.

ססגוני ביותר!
 

Give Your Heart a Break

עוד שיר מוצלח מאוד של דמי המוכשרת שזכה למספר פרסים נחשקים, כמות אדירה של צפיות והרבה הצלחה. השיר לוקח חלק באלבומה "unbroken" ולפי דעתי הוא אף שימש כ"להיט החזרה" שלה לעולם המוזיקה לאחר התקופה הקשה נפשית שבה שהתה במוסד הגמילה. בשיר עצמו מנסה דמי כביכול לשכנע בחור שהיא לא שברה לו את הלב והיא רק רצתה הפסקה, הקליפ מאוד עצמתי ומצליח לגרום לכל אחד להתחבר אליו, לסיטואציה שמוצגת בו, אין ספק שזהו אחד הקליפים היותר מוצלחים של דמי.   

שיר מוצלח
 

 Skyscraper

אין ספק שדמי היא אחת הכוכבות הרגישות ביותר, הקליפ העדין, הנוף הפסטוראלי שמשתלב עם מילות השיר והאיכויות הווקאליות של דמי משתלבים יחד לקליפ מנצח. דמי משדרת חוזקה ממש כמו "גורד שחקים" ומראה לנו שוב שהיא כוכבת בזכות עצמה. אין ספק כי היא מדהימה ביותר! השיר עצמו רך ונעים, הוא אחד מלהיטיה הבולטים. כזכור לכם בילדותה היא חוותה הצקות קשות והיא הגיעה למצב בו הרגישה חסרת אונים והחלה לחתוך את עצמה, השיר הזה מסמל את המעבר מהתקופה "הרעה" לתקופה "הטובה", דמי כבר לא שברירית אלה חזקה ביותר, והיא לא נותנת לשום דבר לפגוע בה!

כבר לא פגיעה!
 

Heart Attack

 "Heart Attack"  הוא אחד הקליפים היותר עצמתיים של דמי, הוא שובר את כל התדמית שנוצרה לה בעקבות דיסני, היא לא מוכנה להשתנות בשביל שום גבר ובגלל זה היא לא רוצה אהבה. היא מרגישה לא מספיק טובה בשביל הגבר שלה שדורש ממנה להשתנות. דמי משדרת אומץ, חוזקה, עוצמה ובעיקר מראה לנו עד כמה היא רגישה.

דמי עושה לנו התקף לב!
 

לסיום, אנחנו מאחלים לדמי את כל הטוב שבעולם, הרבה מזל טוב, הצלחה בכל תחום שתבחר ושתמשיך לרגש אותנו ולעשות לנו טוב על הלב! 

 
תגיות
תגובות