המיקסים הטובים של השבוע: הטור השבועי. צילום: נועה ריינה

המיקסים הטובים של השבוע: הטור השבועי

אוהבים לשמוע מוזיקה אלקטרונית אבל לא מצליחים למצוא משהו שמתאים לכם כמו שצריך בזמן הנכון? מזל שאתם כאן. הטור השבועי החדש ירכז עבורכם את המיקסים הכי טובים של השבוע!

Alesso – Heroes

אלסו הגאון המוזיקלי הצליח לעשות זאת שוב, והפעם עם שיר עוצמתי ומרגש. למה לנו לפספס את זה? שירה מלאה בפילטרים ורכה ממשיכה התחלה רגועה וקצבית. המשך השיר מתלווה במנגינת פסנתר שמציתה התחלה של עלייה ואז הדרופ. הדרופ קל, קצבי, חמוד ורך. הבית השני מגיע עם מוזיקה קצבית יותר מהבית הראשון, וכמובן שחלק מהמילים חוזרות על עצמן, אבל למי אכפת.

מגיע החלק של העלייה עם השירה הממכרת שתקועה לי בראש כבר מתחילת השבוע. אחרי העלייה מגיע הדרופ ללא שינוי, אך הוא עדיין נעים להאזנה ומקפיץ בו זמנית. מגיע המשך הדרופ שמצית דרופ מחדש והוא מרהיב בצליליו. אחר כך נגמר השיר עם עמעום רך ונעים שמלטף את האוזן.

דירוג המערכת: ★★★★★

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

KSHMR - DOGS feat. Luciana

אמנם האמן לא מוכר וגם הזמרת לא, אבל עם טראק כזה איך הם יכולים לא לקבל במה? מוכנים? פתיחה קצבית ומסוגננת של האמן מביאה איתה עלייה קלה. המנגינה הטרופית והמרעננת נכנסת ואז היא מתפוצצת. מגיע הבית הראשון עם שירה מקוטעת ומחוספסת, ממש כמו מיילי סיירוס. מגיעה העלייה ואז הדרופ העוצמתי והמקפיץ. הדרופ עצמו חולני ומסוגנן ברמות עם סטייל טרופי-עירוני חדשני.

הבית השני בפתח עם המנגינה המהודהדת וביחד עם השירה הופכים לשילוב קטלני. המנגינה מתחילה להתפרץ לה ולפרוץ לכל תאי העצב שלנו כך שאין אדם שלא יוכל לרקוד את הטראק הזה. העלייה המקפיצה מגיעה ומיד אחריה הדרופ החולני. סוף הטראק מגיע בלופים עם המנגינה, ואז היא נעלמת ונשארים רק הלופים. בסופו של דבר יש סיום חד של הצלילים.

דירוג המערכת: ★★★★

Firebeatz & KSHMR- No Heroes feat. Luciana

שיתוף הפעולה בין השניים ממשיך ומתפתח ללייבל המצליח – ספינין' רקורדס. כמובן שפיירביטז מארח את שניהם בשיר המטורף שלו. יש להם סיכוי טוב, לא כך? פתיחה חופרת וקצבית של קטע ווקאלי חופר מצמיח מנגינה רגועה וחמודה. הבית הראשון נפתח בשירה מחוספסת של לוסיאנה. השירה חמודה ברמות, אבל המנגינה כמובן יותר. העלייה מגיעה ואחריה הדרופ המחשמל. הדרופ נשמע כמו ברווז מהדהד או כמו אדם מדבר מתוך מים.

מגיע הבית השני עם מנגינה מעט שונה, אבל המנגינה נשמעת יותר טוב ויותר מרעננת. יש שינוי במנגינה ואז מגיעה השירה המעצבנת מעט של הזמרת. עלייה ארוכה מאוד באה לצורך דרופ מטורף כמובן, וישנם באסים נוספים לקראת סיום הדרופ מכיוון שמגיע סוף השיר. סוף השיר מגיע והוא כולו עלייה לטובת עמעום חד.

דירוג המערכת: ★★★

Afrojack & Martin Garrix - Turn Up The Speakers

אמנם הצמד פתח לטראק אתר, ואיחד את שמו ל-"Afrogarrix", אך זה לא אומר שהטראק שלהם גאוני. כל אמן מוכשר בדרך שלו, וכל אחד מהם בא מעולם שונה. מה קורה כששניהם יחד בשיתוף פעולה? מוכנים לגלות? פתיחה קצבית מלאה בקיקים של תוף, מביאה איתה מנגינה שעולה לאט לאט. לאט לאט באה עלייה עם קטע ווקאלי של שם השיר. ישנם צלילי רקע מגוונים וממכרים, וכמובן מנגינה גאונית של מארטין. המנגינה נעימה, רגועה ועם זאת מקפיצה. מגיעה העלייה עם הקטע הווקאלי הצרוד והקטוע, ואז ישר לדרופ המחשמל והמרטיט.

מגיעה לה עוד עלייה ואז לאותו הדרופ רק עם שינוי קל בין כמה וכמה ביטים. לאט לאט נשמע הבית השני עם המנגינה הרגועה והנעימה שהופכת למשהו גדול יותר ועוצמתי אף יותר. העלייה מגיעה ואז ישר הדרופ עם תוספת קלה ועיוות מזעזע שלו. מגיעה לה עלייה שמובילה ללופים של סוף הטראק. הלופים מתחילים לעלות בסולמות ואז ישר כל הצלילים מתפוצצים להמשך של סוף הטראק. סוף השיר אינו מובן והבחירה בו משאירה אותנו בהלם.

דירוג המערכת: ★★★

Bisbetic Feat. Angelika Vee – Feeling

ספינינן' מתחילים לתת במה גם לשירים עצמתיים ומרגשים, אך מה קורה כשהשיר צורם באוזן והאקפלה לא מצליחה לגבור על המנגינה? מה אתם אומרים? פתיחה קצבית ומשעממת ביותר מובילה למנגינה רגועה מאוד חסרת להט. לאט לאט המנגינה מתגברת ותופסת סאונד גבוה. מנגינת הפסנתר רגועה ומביאה עמה שירה מרגשת ועמוקה מלאה בפילטרים. מוסיפים מעט קיקים על מנת לתבל את המנגינה, ואז מגיע חלק שטוף של מנגינת פסנתר ושירה.

אחר כך מגיעה העלייה ואז ישר לדרופ המחשמל והמיושן שמשגע את האוזניים. מגיע הבית השני עם מנגינה ואז השירה העמוקה של הזמרת. מגיע החלק השטוף והפעם הוא מרגש יותר. מיד אחריו מגיעה העלייה שצורמת שוב באוזניים ואז ישר לדרופ. הדרופ כמו העלייה צורם באוזניים אבל הוא מיושן ומחשמל, זה גורם לתחושת הנאה מרובה. לפתע, סוף השיר מגיע בחדות, הוא נגמר בלופים ממושכים שלאט לאט עולים ואז מתעמעמים במכה.

דירוג המערכת: ★★

 
תגובות