אריאנה גרנדה מפתיעה אותנו באלבום חדש מלא בלהיטים. צילום: צילום מסך מהסרטון

אריאנה גרנדה מפתיעה אותנו באלבום חדש מלא בלהיטים

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט מאריאנה גרנדה, הזמרת הצעירה והמצליחה, וכעת היא משחררת אלבום אולפן שני מלא בלהיטיה הגדולים. מה חשבנו עליו? כל הפרטים בכתבה

"My Everything" הוא אלבום הפופ וה-B&R החדש של הזמרת והיוצרת המוכשרת בת ה-21, אריאנה גרנדה.
האלבום המיוחד מכיל שיתופי פעולה רבים עם אמנים מצליחים גדולים ביניהם: מקס מרטין, דיוויד גואטה, הארי סטיילס, זד ואיגי אזליה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את האלבום פותח השיר "Intro", הוא קליל, מרענן וגורם לנו לרצות לשמוע את המשך האלבום. השיר השני באלבום הוא הלהיט המוכר "Problem" המוצלח והקצבי של גרנדה בשיתוף פעולה עם הזמרת האדירה איגי אזליה. שיתוף הפעולה בין השתיים הביא להצלחה עולמית עצומה בראש מצעד הפזמונים בבילבורד, צפיות רבות ביוטיוב ומספר הורדות רב באייטיונס.

הצלחה עולמית!
 

השיר השלישי והמצוין באלבום "One Last Time", הוא שיר מצוין וקצבי שכיף להאזין לו שוב ושוב. אחריו בא השיר הרביעי,  "Why Try" המעולה. אחר כך, מגיע השיר החמישי "Break Free" בביצוע מיוחד של גרנדה עם המפיק המוזיקלי זד, שזכה להצלחה אדירה. לשיר יש קליפ מיוחד ושונה מהסטייל של אריאנה, אפשר להגיד שזהו אחד מהשירים היותר טובים שלה ואפשר לראות בו צדדים יותר בוגרים שלה.

קליפ הומוריסטי ומיוחד!
 

השיר השישי באלבום הוא  "Best Mistake" המעולה שמסומן כי הוא יהיה אחד מלהיטיה הגדולים. בשיר זה אריאנה משתפת פעולה עם אומן ההיפהופ האמריקאי ביג שון. השיר השביעי באלבום שנקרא "Be My Baby" שהוא שיר קצבי, עם מוזיקת רקע מעולה לאחר שמאזינים לו פעם אחת יש רצון לשמוע אותו שוב ושוב. השיר השמיני, "Break Your Heart Right Back" הוא שיר מוצלח מאוד, קצב התופים מכניס אותנו לאווירה משוחררת שמתמזגת עם הקול הנהדר של אריאנה. 

מסתמן: יהפוך ללהיט גדול!
 

השיר התשיעי "Love Me Harder" הוא שיתוף פעולה עם זמר ה-B&R הקנדי דה וויקנד, חייב להודות שהשילוב בין השניים לא היה כזה מוצלח. השיר העשירי באלבום הנקרא "Just a Little Bit of Your Heart" שנכתב ברובו על ידי הארי סטיילס, זמר להקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן, השיר הרגוע והשקט מרגש מאוד ובעל מילים עמוקות. אחריו מגיע השיר האחד עשר "Hands on Me", הוא שיר קצבי וכיפי, עם מוזיקה מגניבה. השיר השנים עשר, "My Everything" שעל שמו נקרא האלבום, הוא בלדה רגועה בה שומעים בוודאות את יכולותיה הווקאליות המרשימות של גרנדה. אחר כך, מגיע הלהיט הענק "Bang Bang" של הזמרת והיוצרת ג'סי ג'יי, שבחרה לשתף פעולה ביחד עם ניקי מינאז' וגרנדה. את האלבום המצויין הזה מסיים השיר השיר "You don’t know me" שמשאיר טעם של עוד.

להיט ענק!
 

SO... האלבום מוכיח שלא משנה איזה סגנון אריאנה תשיר, השירים שלה ייצאו מעולים בזכות הקול העוצמתי והנעים שלה. ציון בסולם פרוגי: 8/10.

 
תגובות