צפו: שלישיית הבנות בקליפ משגע ל-"Bang Bang". צילום: צילום מסך מתוך הסרטון

צפו: שלישיית הבנות בקליפ משגע ל-"Bang Bang"

אמנם השיר "Bang Bang" של ג'סי ג'יי בשיתוף של אריאנה גרנדה וניקי מינאז' עדיין בחיתוליו, אך הוא צבר יותר מ-21 מיליון האזנות ביוטיוב, וזכה לביצוע על במת ה-VMA המפוארת של MTV. היום, יוצא לו קליפ אורבני ומערנן במיוחד, מה חשבנו עליו?

ממוסחר
 

השיר של שלושת הדיוות, אריאנה גרנדה, ג'סי ג'יי וניקי מינאז', "Bang Bang", לא מפסיק לככב בימים אלו על כל הבמות. החל מהשקת הקליפ החדש בערב ה/VMA שלשום ועד ההופעה המשולשת איתו, כעת הקליפ יוצא באופן רשמי. בזמן שגרנדה משיקה אלבום חדש וניקי משיקה קליפ חדש, ג'יי ממשיכה להאחז בתהילה משיתוף הפעולה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מלבד השוטים המרהיבים, הקליפ מציג עצמו כממוסחר על ידי חברת הסאונד העולמית "ביטס". בתחילת הקליפ אריאנה מפעילה את הרמקול של ה"ביטס", ג'סי יוצאת מהמכונית היא עצמה לובשת אוזניות של "ביטס", רקדנית אחת לוחצת על כפתור ההפעלה של ה"ביטס" ובסוף אחת מהרקדניות עומדת בעמדת הדיג'יי עם אוזניות של "ביטס".

אווו הביטס...
אווו הביטס... © טאמבלר

כל אחת מהזמרות בעלת תפקיד אחר בקליפ וכל אחת נמצאת במקום שמאפיין אותה, אך לכולן יש מכנה משותף – שלושתן דיוות. ג'סי משחקת את הבחורה העירונית, הנועזת שמשחקת בליבם של הנערים, ונמצאת במתחמי מגורים עירוניים. אריאנה משחקת את הבחורה המפוארת והלוהטת שמתאפרת הרבה, ונמצאת בחדר מפואר בוהק מזוהרים. לעומתן, ניקי משחקת את הבחורה האצילית, הכוכבת האמיתית שנוחתת עם מסוק על גג גורד שחקים בלילה.

הילדה הטובה
הילדה הטובה © טאמבלר

בפזמון האחרון, שלושת הדיוות מתאחדות לגג אחד והפעם הן שינו את בגדיהן ללבוש חושפני יותר. הלבוש של ג'סי מזכיר את בגדיה בהופעה של השיר בטקס ה-VMA. הכבישים מסביב לגורד השחקים הופכים להיות ורודים ככל הנראה בגלל הופעתה של ניקי לבדה, כי הרי ניקי מוצגת כ"דיווה" השולטת של השיר. היא מופיעה לבד ורוב הפוקוס עליה, לעומת זאת אריאנה וג'סי מופיעות ורוקדות רוב הזמן ביחד. ניקי חוגגת על עוד קליפ חדש, ומחדירה את שמה לתודעת הציבור – הכול בשביל לא לרדת מהמסך.

שלושת הדיוות © טאמבלר

אז... הקליפ וההופעה ב-VMA היו בסך הכל דיי דומות והדיוות ימשיכו לככב גם בסוף הקיץ ואולי בהמשך החורף... מה דעתכם?

 
תגובות