ג'ניפר לופז מחליפה את פיטבול באיגי.

ג'ניפר לופז מחליפה את פיטבול באיגי

שיתוף פעולה סקסיסטי בין לטינית וראפרית אוסטראלית, במקום ראפר לטיני, יצר בלאגן ופרובוקציות. למה זה קרה ואיך יצא שיתוף הפעולה הסופי? הכל כאן

ג'ניפר לופז השיקה את אלבומה החדש A.K.A ויצאה בשיתופי פעולה רבים באלבום, שניים מובילים מהם הם פיטבול ואיגי אזליה. ג'יילו הלטינית ידועה בכשרון המשחק, הריקוד והשירה שלה, ולאחרונה מתברר שהוא מוכשר גם בריקוד הטוורק. בתוך האלבום שלאחרונה לופז הוציאה מופיע השיר "Booty" שבוצע ביחד עם פיטבול.

הקליפ עם פיטבול
 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אומרים שאין דרך חזרה, ואם כבר התחלת לעשות משהו – אתה תעשה אותו עד הסוף לא משנה מה. נראה שככה גם הראש של ג'יילו עובד כשהיא מחליטה להחליף את הראפר הלטיני, פיטבול, באיגי. ג'יילו ופיטבול עבדו רבות על דואטים והוציאו קליפים רבים יחד, אך הפעם משהו השתנה והיא מחליפה את "חבר ילדותה" בראפרית אוסטראלית צעירה בעלת שרירי ישבן מפותחים.

רבים משערים כי ניקי מינאז' גנבה לג'יילו את הסטייל בגלל התשוקה לסקסיזם עם תחת. ג'יילו הייתה אחת מהמוכשרות בעולם בטוורק עד שניקי גנבה לה את כל השואו. מאז, ג'יילו פועלת במטרה להחזיר לעצמה את אורות הבמה, ונעזרת בראפרית בעלת ישבן גדול ממש כמו שלה. ביחד הן עובדות על שיר שמדבר על ישבן, ואפילו פרסמו טיזר של הקליפ באינסטגרם שכמובן מצולם בו ישבן.

SO... אנחנו מחכים לקליפ של ג'ניפר ואיגי, ואתם?

 
תגובות