מי העז להתעסק עם אחותה של דמי לובאטו?. צילום: צילום מסך מתוך הסרטון

מי העז להתעסק עם אחותה של דמי לובאטו?

לפני יומיים עלה לרשת ה-vine והטוויטר סרטון באורך מספר שניות בו מופיעה מדיסון, אחותה של דמי לובאטו, בעודה מבשלת. התגובות הרעות על הסרטון לא איחרו לבוא ועצבנו מאוד את אחותה הגדולה, שידועה במאבקה בבריונות ובהפרעות אכילה. מה היה לאחות הגדולה להגיב על התגובות?

השבוע עלה סרטון בו מדיסון בת ה-12, אחותה הקטנה של הזמרת והשחקנית דמי לובאטו מבשלת. לאחר עליית הסרטון החלו לצחוק על מדיסון שיש לה גיבנת בגב, התגובה של דמי לא איחרה להגיע והיא ענתה להם בנוקשות!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

מדיסון רק רצתה להראות שהיא מבשלת והעלתה סרטון לרשת החברתית ווין בו היא מכינה מאכל מסויים, אך לאנשים תמיד יש משהו לא טוב להעיר עליו והם החלו לצחוק שלמדיסון יש גיבנת בגב. הצחוק הזה התפתח לירידות עמוקות על המראה שלה. 

אחותה של מדיסון, דמי לובאטו התעצבנה מאוד על כך שצוחקים על אחותה ושלחה הודעה לכל מי שצחק עליה. בהודעה היא כתבה כי הם "מוזמנים לשרוף את הכרטיס שלהם להופעה שלה", ש"אין לה בעיה אם יצחקו עליה" אבל "היא לא מוכנה שיצחקו על אחותה בת ה-12, ושכל מי שצחק עליה ירקב בגהנום".

בנוסף להודעות הפרטיות אותן שלחה (לכאורה), דמי העלתה ציוץ הקשור לנושא ובו היא כתבה "לכל מי שאומר לי 'להרגע', בריונות באינטרנט עלולה להוביל אנשים להתאבדות. אני יכולה להתמודד עם השטויות האלה, אבל אל תתעסקו עם אחותי הקטנה. אני בעד שלום והפצת אהבה עד שפוגעים בילדה בת 12 שלא עשתה שום דבר. אני מאוכזבת שאחרי כל השיחות על בריונות ברשת בעולם אנשים ממשיכים לעשות דברים כאלה לאחרים. מדיסון, את יפה ומלאכית קטנה. הדבר היקר ביותר בחיים שלי, אני תמיד אגן עלייך, אני אוהבת אותך".

SO... אנחנו גאים בדמי על כך שהיא מגנה על אחותה! ואתם?

 
תגיות
תגובות