הכירו את הזמרת הצעירה והמבטיחה קייזה!. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

הכירו את הזמרת הצעירה והמבטיחה קייזה!

היא כבשה את כל העולם עם הלהיט שלה "Hideaway" ועכשיו מצליחה לכבוש גם את המצעדים בישראל, אז מי זאת הזמרת שמשגעת את כל העולם?

אם פתחתם בזמן האחרון את תחנת הרדיו האהובה עליכם כבר שמעתם בוודאות את "Hideaway", אחד מהלהיטים המצליחים והמפתיעים ביותר בעולם מבית זמרת בת 25 מקנדה ששמה הוא קייזה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

קייזה התחילה את דרכה בתעשיית המוזיקה כבר לפני ארבע שנים כשהתקבלה למכללת ברקלי למוזיקה, שנחשבת לאחת מהמכללות המכובדות ביותר בעולם למוזיקה, אבל עוד לפני זה התחילה בתור רקדנית בלט מצליחה עם עתיד מזהיר. אך בגלל תאונה מצערת מצאה קייזה אהבה לא פחות גדולה מאהבתה לריקוד, מוזיקה.

לאחר שסיימה את הלימודים שלה במכללה עברה קייזה לניו יורק וחתמה בחברת תקליטים, בנוסף לזה שכתבה שירים מצליחים לאמנים כמו אייקונה פופ, קלי מינוג וריהאנה כתבה מוזיקה לעצמה ושיחררה סינגל מקורי הנקרא "disco-infused pop" שלא הצליח להמריא.

להיט עולמי
 

מספר שנים לאחר מכן ניסתה קייזה שוב והוציאה סינגל נוסף ששמו כבר נודע לכם, "Hideaway". כבר שבוע לאחר הוצאת הסינגל השיר הצליח בארצות הברית והגיע למצעדים, מאז זה היה רק עניין של זמן שהשיר יהפוך ללהיט בכל העולם, וכך בדיוק קרה.

קולה המיוחד של קייזה והשיר הכיפי שלה גרמו לה להפוך לאחד מהלהיטים המבטיחים והמפתיעים של השנה האחרונה, מאז הוציאה קייזה גם את הסינגל השני שלה "Giant In My Heart" שהבטיח את מעמדה של קייזה באופן סופי כאחת מהזמרות המצליחות בשנה האחרונה ואולי אפילו פריצת השנה?

אחת הזמרות המצליחות בשנה האחרונה!
 

עם ההצלחה הגיעה כמובן שיתופי פעולה מעניינים, כמו למשל עם הדי-ג'י המצליח סקרילקס והדי/ג'י דיפלו וגם עם הזמרת והשחקנית ג'ניפר הדסון המוכרת לכם כנראה בתור זוכה בפרס האוסקר והגראמי על שחקנית המשנה הטובה ביותר בסרט "Dreamgirls" לצד ביונסה ואדי מרפי.

אחד משיתופי הפעולה
 

SO... מה אתם אומרים על קייזה?

 
תגובות