איך נשמעה קייטי פרי בגיל 17? הסרטון המלא כאן. צילום: צילום מסך מתוך הסרטון

איך נשמעה קייטי פרי בגיל 17? הסרטון המלא כאן

לפני שהזמרת האמריקאית קייטי פרי פרצה לעולם המוזיקה באופן משמעותי היא שרה והופיעה עם שירים נוצריים. למה היא עזבה את תחום השירה הדתית? ומדוע היא שינתה את שם משפחתה?

משהו קצת יותר עדכני
 

לפני 13 שנים, קייטי פרי, כוכבת הפופ המוכרת כיום הייתה קייטי הדסון ששרה שירים נוצריים ואף הוציאה את אלבומה הראשון כאלבום גוספל נוצרי. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

כשעוד הייתה נערה, פרי לא הייתה זמרת הפופ הקופצנית שאנו מכירים היום, היא הייתה קייטי הדסון ששרה שירים דתיים. באותה תקופה לפני הופעה של קייטי התלווה אליה צלם, לפני מספר ימים הוא מצא את חומרי הגלם שצולמו לפני כ-13 שנה, עם קייטי בת ה-17.

הצלם סיפר כי יום אחד הוא ניקה את המשרד שלו, והוא מצא 90 דקות של חומר גלם שהוא לגמרי שכח ממנו. הוא מיד אסף את החומרים וערך אותם. כשהוא ראה את החומרים הוא חשב כי זה מאוד מצחיק שרוב הזמן קייטי התעסקה בסידור השיער שלה, וצחק על שבימינו ניתן לצבוע שיער ולסדר אותו במהירות. הוא אמר כי לדעתו קייטי גדלה להיות אישה מדהימה. 

בסרטון אותו ערך ישנם קטעים בהם קייטי צוחקת על עצמה ומצחיקה גם אותנו, היא אומרת כי היא מרבה להשתמש באיפור מפני שיש לה פני פיצה. עוד היא הוסיפה ואמרה כי כולם חושבים שהיא כוכבת אבל היא בסך הכול ילדה שמנגנת ושרה. לאחר שמכרה רק 200 עותקים מאלבומה הנוצרי שנקרא על שמה באותה תקופה "Katy hudson" היא החליטה לשנות את שם משפחתה לפרי, כדי שיהיה קליט יותר ויהווה עבורה התחלה חדשה בתחום. 

לא חזרה אחורה
לא חזרה אחורה © טאמבלר

SO... לדעתנו קייטי הייתה נערה מדהימה שגדלה להיות זמרת מוכשרת, מה אתם חושבים?

 

תגיות
תגובות