ביקורת: אלבום חדש לפנטטוניקס!. צילום: פייסבוק

ביקורת: אלבום חדש לפנטטוניקס!

להקת האקפלה הכי לוהטת בכל העולם חוזרת ב-EP חדש מלא בקאברים חדשים ובשירים מקוריים, אז מה חשבנו עליו?

כשהתבשרתי שבסוף ספטמבר הולך לצאת אלבום חדש ללהקת האקפלה המצליחה ביותר בעולם, פנטטוניקס לא יכולתי לא להתרגש, אולי זה בגלל שאי אפשר לא להתאהב בחברי הלהקה המדהימים, אולי בגלל ההרמוניות המדהימות שלהם או בגלל ששני האלבומים הקודמים שלהם גרמו לנו לטעם של עוד.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לאחרונה הלהקה יצאה לסיבוב הופעות בכל העולם והצטלמה לסרט ההמשך של סרט האקפלה המצליח ביותר בשנה שעברה "פיץ' פרפקט" שם שרו בתור להקה והתחרו נגד כוכבי הסרט. האלבום החדש מתחיל עם הקאבר שלהם ללהיט של אריאנה גרנדה ואיגי אזליה Problem עם סולו ארוך מדי לסקוט וקטע ראפ מעולה של מיץ' שגורם לקאבר להפוך להרבה יותר טוב, מיד אחרי הקאבר המעולה הזה מגיע השיר המקורי הראשון באלבום החדש שנקרא On My Way Home, שיר באווירה טיפה שונה מרוב השירים המקוריים של הלהקה אבל למרות זאת הוא אחד מהשירים הטובים ביותר באלבום הנוכחי.

איזה גרסה אתם מעדיפים?
 

מיד אחריו מגיע המאשפ המעולה של הלהקה ל-Latch ו-La La La הנקרא La La Latch שהוא לגמרי אחד מהקאברים הטובים ביותר של הלהקה אי פעם במיוחד בגלל הקולות המדהימים והשילוב המושלם בין שתי השירים. להיט נוסף ש-PTX עשו לו קאבר באלבום החדש היה Rather Be של קלין בנדיט, קאבר מאכזב יחסית אבל בכל זאת ההרמוניות מעולות.

קאבר מדהים המשלב שני שירים
 

מיד אחרי הקאבר המאכזב מגיעים שני שירים מקוריים מדהימים See Through עם סולו מעולה של מיץ' ו-Standing By. איך אפשר בלי לסגור את האלבום עם הקאבר המעולה שלהם ללהיט הצרפתי Papaoutai בו לא רק שרו בצרפתית שוטפת למרות שהם לא דוברי צרפתית בכלל, אלא גם הצליחו להשתלב עם נגנת הכינור המצליחה ביותר בעולם, לינדזי סטרלינג.

סיום מרגש לאלבום נהדר!
 

SO... אני נהניתי להאזין לאלבום, ואתם?

 
תגובות