אדם לוין משתק אותנו בקליפ חדש למארון פייב. צילום: צילום מסך מתוך הסרטון

אדם לוין משתק אותנו בקליפ חדש למארון פייב

מארון 5 ממשיכים את הקאמבק ההיסטרי של השנה, אחרי קליפ לסינגל הראשון ואחרי הוצאת האלבום החמישי, מוציאים עכשיו את הקליפ השני והדיי קריפי לסינגל Animals, מה חשבנו?

הקליפ החדש
 

מארון 5 ממשיכים את הקאמבק שלהם למוזיקה, אחרי שהתחילו עם הסינגל Maps לפני כשלושה חודשים, שלווה בקליפ מצוין וטראגי, ועם האלבום החמישי, V, שיצא בתחילת החודש הנוכחי, הם מוציאים עכשיו את הקליפ המצופה לסינגל השני Animals.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

על הסקס אפיל של אדם לוין אי אפשר לערער, ובקליפ הזה הוא הצליח להתעלות על עצמו בכמה עשרות מונים. בקליפ החדש, הוא משחק בחור אובססיבי וסטוקר, שעובד בקצבייה ופוגש בחנות בחורה (מגולם על ידי אשתו) שגורמת לו להדלק עליה. הוא עוקב אחריה ברחבי העיר, אורב לה מחוץ לבית, מצלם אותה ומסתכל על כל צעד שלה.

בהמשך הקליפ הוא גם מתמלא בדם, לכאורה של הפרות אותן הוא שוחט, (מקווה בשבילו שלא, אחרת PETA ידפקו בדלת בקרוב). ובהמשך גם כששניהם נמצאים יחד במיטה ועל הסט - נשפכים עליהם דליים של דם. השיר עצמו הוא שיר מעולה ומפוצץ בסקס אפיל על משיכה חייתית מטורפת בין אדם אחד לשני והקליפ הצליח להציג את זה בדיוק כמו שציפיתי שיציג. 

ואלו רק חלק מהסצנות...
ואלו רק חלק מהסצנות... © טאמבלר

בצפייה ראשונה חושבים, אוקיי, אדם לוין משחק עם גוויות של פרות וצובע את עצמו בדם - מתכון לאסון, אבל איכשהו הבחור הממושקף והמזוקן הצליח להתעלות מעבר לקריפיות הקיימת בקליפ ולהשאר מושך אפילו כשהוא מרוח בדם.

אז... אני מאוד אהבתי את הקליפ ונהנה מהקאמבק של מארון, מה אתכם?

 
תגובות