מסתמן: ביונסה וג'יי זי בדרך לאלבום משותף. צילום: צילום מסך מתוך הסרטון

מסתמן: ביונסה וג'יי זי בדרך לאלבום משותף

תקופה לא קלה עברה על הזוג המלכותי של עולם הפופ וההיפ הופ, אבל כעת נדמה שהגיעה שמועה קצת יותר משמחת והרבה יותר מעודדת, השניים נמצאים בדרך לאלבום משותף ראשון, מתרגשים?

כיוון אחד של השירים באלבום
 

ביונסה וג'יי זי נמצאים בראש הכותרות כבר המון זמן, לאחר חודשים ארוכים מלאים בשמועות לגבי הנישואים של השניים, ביחד עם שמועה חדשה על כך שביונסה נמצאת כבר בהריון שני בגיל 33, עכשיו מצטרפת לה שמועה עם ביסוס גדול מאוד: השניים בדרך לאלבום משותף ראשון.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בסוף השבוע האחרון אמנם השניים סיימו את סיבוב ההופעות המשותף שלהם בפריז, כבר התחילו לעבוד על האלבום המשותף שלהם, שכנראה יראה אור בסוף 2014 או בתחילת 2015, כך נודע מוקדם יותר השבוע לשדרן תחנת הרדיו Dash Radio, DJ Skee, שטוען שמקור אמין שמכיר את השניים סיפר לו על כך.

האם צפוי לנו עוד מהלך דומה למהלך של ביונסה בדצמבר הקודם? האם נצפה כאן באלבום מפתיע ונועז שיוצא ללא כל  הכנה מוקדמת? ובכלל, מה יהיה הגוון של אלבום כזה? מצד אחד ישנו הכיוון של שיתוף הפעולה של ג'יי זי וקניה ווסט, שהכיל יותר היפ הופ, מצד שני יש את "Drunk in Love" שהכיל לא מעט דיבורים פתוחים על סקס ועל חיי האהבה של השניים, ומצד שלישי יש את שיתוף הפעולה מאלבומו האחרון של ג'יי זי, "On The Run".

כיוון נוסף לאלבום
 

השניים אמנם מנסים להאכיל את התקשורת בכפית בכל הסיבות שבגללן הם דווקא נשארים יחד, החל מלהציג זוגיות טובה וחזקה בעזרת תמונות החתונה שלהם לעולם כולו, לחופשות משותפות עם הבת הקטנה ואפילו לנסוע יחד, ללא הקטנה, לפסטיבלי מוזיקה, אבל זה לא מנע מהשמועות להתחזק, בעיקר לאחר ההופעה השנוייה במחלוקת של הבעל על בימת טקס ה/VMA, שחלק פירשו דווקא כצבועה.

אז... האם נראה כאן את ג'יי זי וגברת קרטר בשיא אהבתם? או שבכלל נזכה באלבום שכולו בוני וקלייד המיתולגיים? רק הזמן יגלה.

 
תגובות