קאמבק: ניק ג'ונאס חוזר בסינגל חדש ומעולה.

קאמבק: ניק ג'ונאס חוזר בסינגל חדש ומעולה

מי אמר שהאחים הקטנים מצליחים פחות? שנה לאחר הפירוק של הלהקה הכי חמה מבית דיסני "האחים ג'ונאס", ניק ג'ונאס מוכיח לאחים שלו ולכל שאר העולם מי באמת שולט במוזיקה העולמית, אז מה אנחנו חשבנו על ההתבגרות של הנער התמידי?

כשהאחים ג'ונאס התפרקו לראשונה כולם חשבו שעוד נשמע על קריירת סולו משגשגת מהאח האמצעי והסולן המרכזי של הלהקה ג'ו ג'ונאס אבל מי היה מאמין שהראשון מבין שלושת האחים שיפרוץ יהיה דווקא האח הקטן ניק ג'ונאס?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לפני כמה חודשים הוציא ניק את הסינגל הראשון שלו מאלבום הסולו השני שלו והראשון מאז פירוק הלהקה, הסינגל שנקרא "Chains" הפך במהרה ללהיט ונכנס לכל מצעד אפשרי ברחבי העולם, התקשורת העולמית לא הפסיקה לדבר על כמה שהם לא מאמינים שאת הקול המדהים שהם שומעים בכל יום ברדיו הוא אותו הנער בן ה-13 מהאחים ג'ונאס שכולם כל כך אהבו.

הסינגל הראשון!
 

כמובן שמאז הנער בן ה-13 גדל וניק עכשיו כבר בן 22 אבל כמו שהבנתם זה ממש לא עוצר אותו בדרך ולפני כחודש הוציא סינגל שני מתוך האלבום החדש, לסינגל קוראים "Jealous" וגם הוא הפך ללהיט ולאחד מהשירים המצליחים ביותר בחודש באחרון.

הסינגל השני והמוצלח מתוך אלבומו!
 

השבוע הוציא ניק סינגל שלישי מתוך האלבום עם הרפארית אנג'ל הייז שנקרא "Numb" ואכן מבסס את מעמדו בתור זמר פופ עם נגיעות R&B, השיר החדש יצא בתור קידום לאלבום החדש שעומד לצאת בנובמבר הקרוב. 

הסינגל השלישי והחדש
 

אלבום הסולו החדש של ניק כולל 11 שירים, אותם כתב ביחד עם כותבים מוכשרים מכל העולם הכוללים בינהם גם את ג'ייסון איבגן שכתב להיטים מוכרים כמו "Heart Attack" של דמי לאבוטו ו/"Lovers on the Sun" של דייוויד גואטה.

 
תגיות
תגובות