האזינו: 12 שירים שיעזרו לכם ללמוד!. צילום: טאמבלר

האזינו: 12 שירים שיעזרו לכם ללמוד!

חופשת סוכות נגמרה, הלימודים חוזרים ואיתם גם תקופת המבחנים אז אנחנו הכנו לכם את רשימת השירים שיעזרו לכם להתרכז בזמן הלמידה!

גם אתם לא מצליחים ללמוד בלי שהשירים האהובים עליכם מתנגנים ברקע? אז הרשימה הזאת הולכת להועיל לכם מאוד, מה הם השירים שיגרמו לכם להתרכז בלימודים?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

השירים הראשונים שבחרנו הם "Riptide" הרגוע של היוצר האוסטרלי ואנס ג'וי ו/"Happy" הכיפי של פארל ויליאמס, השיר הראשון גורם לך להירגע ולהתרכז בלימודים והשני מביא לך אנרגיות שמשאירות לך כוח ללמוד ולמלמל את השיר באותו הזמן.

נותן אנרגיות חיוביות!
 

גם "Lego House" ו-"The A Team" של הזמר הבריטי המצליח אד שירן הם שירים מעולים לשים ברקע כשאתה מנסה ללמוד לאחד המבחנים החשובים ולהירגע, הקול של אד מאוד מרגיע ולכן אפשר לשמוע את שני אלבומיו ברציפות ולהתרכז במהירות.

מרגיע...
 

שיר נוסף הוא שיר ה-R&B המצליח של היוטיובר והזמר היהודי שחי באוסטרליה טרוי סיוון שנקרא "happy little pill", גם שירו הנוסף אותו כתב על הספר "אשמת הכוכבים" שנקרא על שמו "The Fault In Our Stars" מצליח לגרום לנו להתרכז באופן מעולה במיוחד בגלל הקול המרגיע של טרוי.

נכתב על הספר "אשמת הכוכבים"
 

שני שירים נוספים הם הלהיט של להקת הנייברהוד "Sweater Weather" המעולה והלהיט של הזמר הצעיר שפרץ לא מזמן לתעשיית המוזיקה הוזייר עם השיר "Take Me To Church" שמצליח להרגיע אותך באופן מעולה.

גורם לתחושת נינוחות!
 

גם שירים קצביים יכולים לגרום לך להתרכז בלימודים למשל השיר של קייטי פרי "Roar" והלהיט הגדול "Timber" של פיטבול וקאשה, כל אחד מהשירים יכול להעיר אותך ולתת לך אנרגיה.

גם כשלומדים למבחנים צריך להנות!
 

ואיך אפשר בלי הלהקות שכולם אוהבים? 5SOS עם השיר המרגש "Amnesia" והקאבר של להקת האקפלה המצליחה ביותר בעולם PTX  שנקרא "La La latch", כי איך אפשר לא להתרכז כהרמוניות מושלמות נמצאות ברקע?

מרגשים!
 

SO... איזה שירים עוזרים לכם להתרכז כשאתם לומדים למבחנים?

 
תגובות