מזל טוב: לורד חוגגת 18 והופכת לחוקית!. צילום: טאמבלר

מזל טוב: לורד חוגגת 18 והופכת לחוקית!

הזמרת המדהימה, לורד חוגגת את יום הולדתה ה-18, ואנחנו בפרוגי החלטנו לחגוג איתה ולהביא לכם את חמשת ההופעות הכי טובות שלה. אז לורד? מזל טוב!

זמרת הפופ האינדי הניו-זילנדית, לורד כבר איננה בת 17 אלא 18. במהלך השנה השבע עשרה לחייה, היא זכתה הצלחות רבות אך גם ללא מעט כשלונות. היא זכתה להישגים רבים, כמו: הופעת הפופ/סול הטובה ביותר של השנה, תקליט השנה ואלבום הרוק הטוב של השנה. מלבד זאת, זכתה לשמוע את שירה "Royals" בראשי מצעדים שאחד מהם הוא הבילבורד וגם לא מזמן הוציאה את "Yellow Flicker Beat" שאותו נשמע בסרט "עורבני חקיין" של משחקי הרעב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

כשהנערה על הבמה, היא מתנתקת לגמרי מהקהל ונותנת למוזיקה את הכבוד שלה. לכבוד יום הולדתה, אספנו לכם חמש מההופעות המדהימות של לורד, מוכנים?

אחת ההופעות הטובות ביותר שלה היו בטקס פרסי המוזיקה הראשון של רדיו iHeart, שנערך לפני כמה חודשים ובו לא רק שקטפה את פרס פריצת השנה, אלא גם הופיעה עם השירים "Royals", "Tennis Court" ו-"Team", בביצועים מרגשים ורוקיסטיים במיוחד.

אפלה אך כובשת!
 

הופעה נוספת ומרגשת שלה הייתה עם הלהיט הענק "Royals", בטקס פרסי הגראמי הגדול שנערך בתחילת השנה הנוכחית וגם בו קטפה מספר פרסים, אבל בעיקר הצליחה לרגש אותנו עם ביצוע מגניב, רענן ועדיין רוקיסטי לחלוטין לשיר הזה.

מדהים
 

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

בערב המחווה הגדול שעשו ללהקת הגראנג' העל זמנית, נירוונה, בטקס של היכל התהילה של הרוקנרול, היא הייתה הצעירה ביותר מבין כל מי שעלה להופיע ולעשות גרסא משלו לשירים האהובים והמוכרים שלהם, ועדיין הצליחה להפציץ בגרסא מדהימה לאחד מהשירים הכי אהובים של נירוונה, "All Apologies". יחסית לאחת שנולדה שנתיים אחרי שסולן הלהקה התאבד, היא מצליחה להחיות בדיוק מה שהם העבירו בזמנו.

שילוב מנצח!
 

הופעה נוספת ומצוינת של לורד היא ההופעה שלה בפסטיבל המוזיקה "המטייל", הלולהפלוזה. בו היא הופיעה בין היתר בערים שיקגו וברזיל במהלך הקיץ האחרון. לצד סטים שלמים של שירים והופעות של למעלה משעה בכל מקום, בחרנו את אחד הביצועים היפים יותר שלה משם, "Team".

מצוין
 

ולסיום... ההופעה האחרונה שהבאנו לכם היא ההופעה מפסטיבל המוזיקה "Austin City Limits", שהתקיים ממש לפני פחות מחודש ובו לורד חגגה הופעות אחרונות לפני שמלאו לה 18. וכדי שתהנו בדיוק כמו שצריך - סרטון באורך שעה עם הופעה שלמה, שתוכלו להבין באמת איך נראית הופעה ארוכה של לורד.

 

SO - מלבד יום הולדת שמח, מה נאחל ללורד לכבוד יום ההולדת?

 
תגובות