מזל טוב: מיילי סיירוס חוגגת יומולדת 22!. צילום: צילום מסך מהסרטון

מזל טוב: מיילי סיירוס חוגגת יומולדת 22!

הכוכבת הכי פרובוקטיבית שיש, מיילי סירוס חוגגת את יום הולדתה ה-22 ואנחנו כאן כדי להזכיר לכם את כל השירים והקליפים הכי שווים שלה!

כוכבת דיסני שהפכה לכוכבת הכי פרובוקטיבית שיש, מיילי סיירוס חוגגת את יום הולדתה ה-22 לאחר שהוציאה ארבעה אלבומי אולפן שהניבו להיטים רבים, כיכבה בסדרות טלוויזיה מובילות והוציאה סרטים. לכבוד יום הולדתה אספנו את חמשת הקליפים הכי שווים שלה! 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

We Can't Stop

השיר "We Can't Stop" הוא הסינגל הראשון של מיילי מתוך אלבומה האחרון "Bangerz". הקליפ לשיר מתאר מסיבה צבעונית ופרועה במיוחד. הוא כולל המון סצאנות פרובוקטיביות שמורכבות מחוסר בבגדים והמון טוורקינג. הקליפ הזה כולל הכול, מבנות שחותכות את אצבעותיהן ומשפירץ מהן נוזל ורוד ועד קטע בו מיילי מנשקת בובה של עצמה בבריכה.

מיילי משתגעת!
 

Can't Be Tamed

השיר "Can't Be Tamed" הוא שיר הנושא באלבומה השלישי, הוא מדבר על כך שמיילי לא יכולה להיות מאולפת וכלואה, השיר קצבי ומקפיץ והקליפ אפל ומסתורי. הלבוש של המשתתפים בקליפ מדמה בעלי חיים וזה מכניס מתח לקליפ.

אפל
 

Who Owns My Heart

השיר "Who Owns My Heart" הוא הסינגל השני מהאלבום השלישי של מיילי, הוא נכתב על התחושה של הריקודים והאווירה שיש במועדונים. הקליפ מתאר סיטואציות של ריקודים במועדון ושל מיילי מתארגנת ליציאה. אומנם השיר לא הפך ללהיט ענק אבל הקליפ שלו מיוחד מאוד. 

מקפיץ!
 

 Party In The U.S.A

השיר "Party In The U.S.A" מדבר על מסיבה, הוא צבעוני, קליל וקייצי. מוצגת בו סיטואציה של מסיבה עם הרבה בני נוער צבעוניים. הוא יחסית פשוט, בסך הכל בני נוער שנפגשים, שרים ורוקדים אך הוא מסמל נעורים ואת היופי שבהם. 

צבעוני!
 

Wrecking Ball

ואיך אפשר בלי השיר שהפך לסימן זיהוי של מיילי - "Wrecking Ball", השיר שזכה לביקורות מעורבות מציג את הרס הלב שחוותה מיילי ומדבר על ההדרדרות במערכת היחסים שלה עם ארוסה לשעבר ליאם המסוורת'. הקליפ זכה לתואר "שיא הצפיות ל-24 השעות הראשונות" ביוטיוב. הקליפ כולל קטעים פרובוקטיבים ביותר שהפכו סופית את מיילי לכוכבת הפרובוקטיבית ביותר.

פרובוקטיבי
 
 
תגובות