האזינו: שיר משותף לוואן דיירקשן, סאם סמית' ואד שירן?. צילום: צילום מסך מהסרטון

האזינו: שיר משותף לוואן דיירקשן, סאם סמית' ואד שירן?

מה יכול לקרות אם ריטה אורה, אד שירן, אלי גולדינג, סאם סמית' וואן דיירקשן משתלבים ביחד לשיר חדש בשביל תרומה למציאת תרופה למחלה הנוראית שפוקדת את אפריקה בזמן האחרון?

השיר החדש
 

סולן בומטאון ראטס, בוב גלדוף, איגד יחד מספר זמרים וסלבריטאים מכל בריטניה כדי ליצור שיתוף פעולה מוזיקלי שיצליח לעזור לעשרות אלפי אנשים שנדבקו במחלה אבולה ולגייס כסף לתרופה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

זמרים מצליחים כמו ריטה אורה, אולי מארס, אלי גולדינג, סאם סמית', באסטיל, וואן דיירקשן, קלין בנדיט, אמילי סנדה, אד שירן, ויוטיוברים מצליחים כמו האחים ג'ו וזואי סאג ואלפי דייז נפגשו באולפן ההקלטות כלהקה אחת הנקראת "Band Aid 30" כדי להקליט את הסינגל "Do They Know It’s Christmas?", הסינגל והווידאו שודר בשידור חי באקס פקטור הבריטי ביום ראשון ומאז הסינגל הפך לסינגל הנמכר ביותר באייטיונס בבריטניה ובעוד עשרות ארצות בעולם, שביניהם גם ישראל.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

לפי דבריו של בוב, באקס פקטור כל הורדה של השיר באייטיונס היא תרומה לחולים במחלה הנוראית הזאת ויכולה לעזור ואפילו להצליח חיים. לא מעט אנשים התעצבנו שבמקום שהזמרים והסלבריטאים יתרמו בשביל המחלה קצת מכספם האישי הם שרים ומקבלים על זה כסף, אבל מה שהם לא יודעים  זה שכל הזמרים בלי יוצא מהכלל לא קיבלו כסף על ההקלטה ובאו ועזרו בהתנדבות!

SO... מה אתם אומרים על ההתנדבות הזאת? מטרה חשובה?

תגובות