מזל טוב: טיילור סוויפט חוגגת יום הולדת!. צילום: צילום מסך מהסרטון

מזל טוב: טיילור סוויפט חוגגת יום הולדת!

זמרת הקאנטרי והפופ הכי מצליחה שיש, טיילור סוויפט חוגגת את יום הולדתה ה-25 ואנחנו אספנו את חמשת הקליפים הכי שווים שלה ואיחלנו לה מזל טוב ענקי מכל הלב. מוכנים?

טיילור סוויפט, זמרת הפופ והקאנטרי, חוגגת את יום הולדתה ה-25. עד היום היא הספיקה להוציא חמישה אלבומי אולפן ועשרות להיטים מצליחים. אספנו את חמשת הקליפים הכי שווים של טיילור!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Shake It Off

השיר "Shake It Off" הוא הסינגל הראשון מתוך אלבומה החמישי "1989" השיר הוא קצבי וכייפי. הקליפ באווירת שנות השמונים והוא לגמרי גורם לנו להתאהב בטיילור עוד. הוא קצבי ומשלב תנועות ריקוד מרשימות, תלבושות מגוונות ובעיקר נותן תחושה של שחרור וכיף!

קליל!
 

Love Story

השיר "Love Story" הוא סינגל מתוך אלבומה השני "Fearless". הקליפ מתוק ורומנטי, הוא מדמה את ימי הביניים, התקופה שהייתה השראה לשיר. טיילור לבושה כמו נסיכה, שפוגשת את אהובה במפגש מלא קסם. הקליפ רך, עדין וכובש!

רומנטי!
 

Mine

השיר "Mine" הוא הסינגל המוביל מתוך אלבומה השלישי "Speak Now". הקליפ לשיר די פשוט אבל הפשוטות שבו גורמת לנו לאהוב אותו! הבקליפ רואים את טיילור ובן זוגה מבלים ביחד בים ובביתם. יש קטע מרגש בו החבר שלה מציע לה נישואים, אך פתאום הם רבים וכמובן שמשלימים וזוכים להינשא ולהקים משפחה עם ילדים. בהחלט קליפ מרגש!

קליפ משפחתי!
 

Begin Again

השיר "Begin Again" הוא סינגל מתוך אלבום האולפן הרביעי של טיילור "Red". הקליפ שלו קליל וכייפי, הוא נפתח כשטיילור עומדת מול גשר מנעולים. במהלך הקליפ היא נפגשת עם גבר והם מתחברים. השיר נעים ועדין ואין ספק שזהו אחד משירה הטובים. 

חמוד
 

Blank Space

השיר "Blank Space" הוא הסינגל השני של טיילור מתוך אלבומה החדש "1989". השיר מדבר על למידה מטעויות שקרו בעבר ומניסיונות שונים. הקליפ מתחיל כשטיילור נמצאת בטירה על בחור, והיא מגלה שהוא בוגד בה. היא מתחרפנת וזורקת לו את הטלפון למזרקה, גוזרת את התמונה שלו ואפילו מנסה להרעיל אותו עם תפוח. הקליפ אפל אבל הוא מוציא את טיילור כאשה חזקה שעומדת על שלה!

טיילור משתגעת!
 

טיילור היא אחת הזמרות הכי טובות שיש, אנחנו מאחלים לה המון מזל טוב והמשך עשייה בתחום, ואתם? 

תגובות