ביקורת אלבום: הארדוול באלבום הבכורה. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

ביקורת אלבום: הארדוול באלבום הבכורה

ילד הפלא ההולנדי, הארדוול, שנחשב לדי ג'יי הטוב בעולם מוציא את אלבום הבכורה שלו שנקרא "United We Are". האלבום כולל שירים חדשים ושיתופי פעולה מעניינים עם זמרים ודיג'יים אחרים

בשנים האחרונות הארדוול הפך למוכר ופופולרי ביותר, והנה סוף סוף הוא מוציא אלבום ראשון. אלבום הבכורה שלו שנקרא "United We Are" כולל שירים חדשים ושיתופי פעולה מעניינים עם זמרים ודיג'יים אחרים שביחד יצרו לנו שירים יפים ויוצאי דופן.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

האלבום נפתח בשיר "Eclipse" שמתחיל עם כלי מיתר בסגנון אורצ'סטל, דבר שמאפיין את תחילת ההופעות של הארדוול, ולאחר דקה השיר מתחיל להתפתח ולהזכיר לנו את הארדוול שאנחנו מכירים עם הצלילים המתכתיים שלו. בשיר יש נגיעות טראנס, דבר המזוהה עם תחילת דרכו, מה שגרם לנו לאהוב אותו במיוחד בגלל החידוש שהוא מביא בשונה לסגנון הביג רום שנשמע ברובו אותו דבר.

מיוחד!
 

השיר השני באלבום הוא אחד משיתופי הפעולה המעניינים ביותר שהיו לנו בשנים האחרונות, הארדוול מארח את ג'ייסון דרולו בשיר שנקרא "Follow Me". השיר הזה הוא נטו יפה, אין בו דבר חדש מכל שירי הפרוגרסיב שאנו מכירים אבל העובדה שאת השיר שר גייסון דרולו נותן לו מימד טיפה של פופ כמו שרק גייסון דרולו יודע להביא וביחד עם דרופ מקפיץ יש לנו שיר מסיבות לכל דבר.

מקפיץ ומהנה!
 

עוד שיר מפתיע הוא השיר השישי באלבום. השיר הוא שיר דיפ האוס ואת האמת יצא לו ממש טוב. יחד עם הארדוול עבד גם הדי ג'יי פנקרמן על השיר. אבל עם כל הכבוד לזה השיר יפה הוא לא מתעלה לרמה גבוהה במיוחד של דיפ האוס. למרות זאת, נחמד מאוד לראות שהארדוול מנסה גם סגנונות אחרים.

מדהים
 

עוד שיר שנחשב גם לאחד השירים היפים באלבום הוא השיר "Young Again" אותו שר כריס ג'ונס, הוא יצא כסינגל וגם לי כמו רבים אחרים לקח זמן לאהוב את השיר הזה שכן זה היה נשמע פשוט מדי אבל אחרי כמה פעמים ששמעתי אותו התחלתי לאהוב את השיר. גם הקליפ שיצא לסינגל היה מגניב. השיר נפתח עם גיטרות אקסוטיות שמלוות את הזמר לאורך כל המלודיה ואז בעלייה מתחיל החלק הלאטרוני שנמשך גם לאורך הדרופ ויחד עם כתיבה מוזיקלית יפה השיר הצליח לכבוש כל מצעד בעולם.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

את האמת, יש שיר אחד שאכזב אותנו מאוד, השיר הרביעי באלבום הוא שיתוף פעולה בין הארדוול לזמרת "Bright Light", על הנייר זה היה אמור להיות אחד השירים המוצלחים ביותר באלבום שכן הזמרת נחשבת לאחת הזמרות הטובות ביותר במוזיקה האלקטרונית לאחר שביססה את מעמדה עם השירים "Never Say Goodbye" ו-"How You Love Me". המלודיה של השיר היא אקורדים פשוטים עם סאונד מסור מלוכלך מדי שמחריש אוזניים ואף גורם לזמרת להשמע רע ובכך גרם לנו לא לאהוב את השיר הזה.

הנפילה של האלבום
 יש 

ולסיום, השיר הכי אהוב עליי בלאבום הוא גם שיתוף פעולה אדיר בין הארדוול ודי ג'יי ההארדסטייל האדהונטרז. השיר הזה גם מסכם את האלבום הזה בצורה הטובה ביותר. השיר מתחיל בצורה רגועה ולאט לאט מתגבר יחד עם צלילים לטינים ברקע. ברגע שהעלייה מגיעה אתה נכנס לאווירה של השיר וכאשר הדרופ מתחיל אתה רק רוצה לקפוץ. בנוסף, הווקאלים ברקע רק מוספים לשיר ותורמים לאווירה של השיר והאלבום כולו. השיר מסתיים בקטע הארדסטייל שבעצם מגוון לנו את השיר ומשאיר אותנו פעורי פה ועם עכבר לחוץ על הכפתור ריפליי.

שיר מדהים
 
תגיות
תגובות