שוק: האם אדם לוין גונב נשואות טריות? . צילום: צילום מסך מהסרטון

שוק: האם אדם לוין גונב נשואות טריות?

אחרי שני סינגלים וקליפים מעולים, הלהקה שכולנו אוהבים, מארון 5, ממשיכה עם סינגל חדש ואוהב במיוחד, והפעם - הורסים חתונות? כל הפרטים בכתבה

 

מארון 5, להקת הפופ-רוק-אלקטרו (בשנים האחרונות בכל מקרה) שהצליחה לכבוש את כולנו, בסיגנל חדש, "Sugar" מתוך האלבום החמישי, "V", שיצא בספטמבר האחרון.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אז אחרי הסינגל הראשון מתוך האלבום, "Maps", יצא בתחילת הקיץ ולווה בקליפ קצת טראגי, בו אשתו של אדם לוין, סולן הלהקה, נהרגת בתאונה. הסינגל השני, "Animals" יצא ממש רגע לפני צאת האלבום ולווה בקליפ שהצליח לעורר לא מעט סערות ברשת, כשהשתמשו בדם (או חומר דמוי דם) כדי להקנות מראה של חיות שנשחטו, ועכשיו החבר'ה פונים לכיוון קצת אחרי, שמזכיר את הקליפ של קייטי פרי לשיר "Birthday" - קליפ שצולם בהפתעה.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

הקליפ ושיר החדשים מדברים בעיקר על אהבה "מתוקה", סוכר אחרי הכל, ומתייחסים לאהבות צעירות שגורמות לפרפרים בבטן. בקליפ, שצולם בהפתעה במספר חתונות בהוליווד, חברי הלהקה מגיעים במפתיע לחתונה אקראית של זוג צעיר ומפתיעים אותם בביצוע מרגש לשיר, וכמובן - הנשים הראשונות ששמות לב.

בהמשך לקו של האלבום הנוכחי ובהמשך לאווירת הקליפים האחרונים של מארון 5, גם זה מכיל בתוכו המון סקס אפיל ומשדר לנו שעל אף הגיל של לוין הוא עדיין גבר סקסי שמצליח למשוך גם אותנו וגם את כל הזוגות בקליפ אליו כמו למגנט, בדיוק כמו שציפינו מאחד מסולני הלהקות המצליחות של השנים האחרונות.

 
תגובות