4-5 שניות: ריהאנה, קניה וסט ופול מקרטני חוברים יחד. צילום: rihannanow.com

4-5 שניות: ריהאנה, קניה וסט ופול מקרטני חוברים יחד

בתקופה בה כולנו מחכים בקוצר רוח לאלבום חדש מריהאנה, זה כנראה הזמן הכי טוב להנחית עלינו בהפתעה ביצוע אינטימי ושקט עם לא אחרים מאשר קניה וסט ופול מקרטני

האזינו עכשיו
 

תמיד תהיתם איך מתחילים לפרסם את האלבום השמיני והמצופה שלכם? בדיוק ככה. בשבת האחרונה ריהאנה הוציאה בשקט, דרך הטוויטר שלה, קישור להאזנה לסינגל החדש שלה עם קניה וסט ופול מקרטני, "FourFiveSeconds". 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בדיוק כשמתחילים לצוץ להם כל מיני שירים של ישנים/חדשים של הזמרת הצעירה, היא מחליטה שכנראה הגיעה זמן להוציא סינגל אחד רשמי שיעסיק את כולנו בו במקום בדברים אחרים, וכך קורה, שבימים האחרונים, זה מה שהעסיק את רוב העולם, וגם אותנו.

השיר החדש שונה מאוד משירים אחרים של הזמרת כמו "Pour It Up" ו-"Where Have You Been" ומזכיר לנו יותר את השירים "Stay", בכך שהוא נותן לנו לשמוע את הקול של ריהאנה כמו שצריך, בלי יותר מדי תוספות מיותרות.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

מדובר בשילוב של מנגינת גיטרה רגועה כזאת, ששרים ליד מדורה או בערב שקט ואקוסטי עם חברים, וכך גם המילים שלו, יחד עם הבתים של וסט והנגינה של מקרטני ברקע, וללא ספק מדובר באחד השירים הטובים שיצאו לריהאנה. הוא מציב גם רף מאוד גבוה לאלבום החדש שלה, שעד כה נקרא "#R8" על ידי קהל המעריצים של הזמרת ועתיד לצאת בשנה הקרובה.

 
תגובות