לכבוד יום האהבה: מצעד 10 שירי הרווקות האולטימטיבים. צילום: צילום מסך מהסרטון

לכבוד יום האהבה: מצעד 10 שירי הרווקות האולטימטיבים

יום האהבה בפתח. תהיתם מה רווקים ורווקות ברחבי העולם עושים ביום בו כל הזוגות האוהבים משתלטים על המסעדות ובתי הקולנוע ומרעיפים אהבה זה על זו? הם מקשיבים לשירי פרידה אולטימטיבים ואוכלים שוקולד בפינה של החדר. מי יהיה במקום הראשון במצעד שירי הרווקות?

10. Adele - Someone Like You

הסינגל שוחרר בינואר 2011 ועליו אחראית האחת והיחידה אדל, אשר גם כתבה גם הפיקה מוזיקלית ובנוסף לכל גם ביצעה אותו. השיר מדבר על אהובה הישן של אדל, שחמק מבין אצבעותיה ועל המאבק שלה עם נישואיו החדשים. בשיר היא פונה אליו באופן ישיר ומאחלת לו את הטוב ביותר עבורו.

יוטיוב
 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

9. Amy Winehouse - Back To Black

איימי ווינהאוס המנוחה שחררה סינגל זה בשנת 2006 ואף קראה לאלבום זוכה 5 פרסי הגראמי שלה על שמו. באוגוסט 2011 האלבום הפך לאלבום הנמכר ביותר במאה ה-21 ברחבי בריטניה עם מכירות של מעל 3 מליון עותקים. בקליפ נראית ווינהאוס לבושה שחור ומתאבלת, כל העלילה בקליפ סובבה סביב הלוויה אחת, שלבסוף מתגלה כהלוויה של ליבה של ווינהאוס שסבלה משברון לב.

יוטיוב
 

8. Yellow - Coldplay

קולדפליי היא אחת מלהקות הרוק האלטרנטיבי הגדולות בימינו, אך בראשית דרכה, עוד באלבום הבכורה שלהם ששוחרר בשנת 2000, יצא בתור סינגל שני השיר "Yellow" שמדבר על אהבה נכזבת של סולן הלהקה, כריס מרטין. מאז יציאתו לאור של השיר, הוא זכה לגרסאות מחודשות רבות על ידי אומנים שונים בתעשייה.

יוטיוב
 

7. Sam Smith - Stay With Me

סאם סמית' שחרר את סינגל מלא הנשמה הזה באפריל 2014 ומאז הפך לסנסציה עולמית, השיר הגיע למקום שיא מכובד במצעד הבילבורד האמריקאי והחזיק במקום השני במשך זמן רב. בין שאר כותביי השיר, כולל סמית' עצמו, נמנה גם היוצר טום פטי.

יוטיוב
 

6. Ed Sheeran - Give Me Love  

השיר יצא בשנת 2012 ונתן לאד שירן את הקפיצה התעשייתית לו היה זקוק, אומנם לא מוקם במקומות הראשונים במצעדים השנתיים אך גרף לו מאות מליוני צפיות ביוטיוב והפך לקליפ ויראלי ש-MTV לא הצליחו להפסיק לשדר.

יוטיוב
 

5. Maroon 5 - She Will Be Loved 

הסינגל השלישי מתוך אלבום הבכורה של להקת מארון 5 הביא לנו את הלהיט הבא, השיר נכתב על ידי סולן הלהקה - אדם לוין, יצא לאור בשנת 2004 ועזר להם לזכות בתהילת עולם. בקליפ משתתפת גם השחקנית קלי פרנסטון.

יוטיוב
 
© גרפיקה: אבי ששון

4. Avril Lavigne - When You're Gone

שיר הילדות של כולן. הלהיט נלקח מאלבומה המצליח של הזמרת אבריל לאבין "The Best Damn Thing" והוא מדבר על שברון לב מכל הכיונים, בקליפ אף ניתן לראות את הרבדים השונים עליהם מדבר כותב השיר, במקום לקטלג אותו כשיר אהבה נדוש הוא בוחר לצייר אותו אחרת עבור כל אחד. בקליפ מוצגים סיפורי אהבה שונים - בין חייל וחברתו ההרה, בין זוג מבוגר שנאלץ להיפרד ובין זוג ילדים שההורים עומדים בינהם.

יוטיוב
 

3.Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants 

את השיר הבא שיצא ממש בסוף שנת 2014, כתבה הזמרת סלינה גומז על אהובה לשעבר, הזמר / ג'סטין ביבר, לאחר שהשניים נתקלו במכשולים במהלך מערכת היחסים שלהם. סלינה אף ציינה כי מערכת יחסים זו הייתה רעילה עבורה והיא לא הצליחה להתנתק מכבליו של ביבר מאחר והוא הקסים אותה כל פעם מחדש, אז היא חזרה אליו למרות שזה היה צעד לא בריא עבורה. השיר הוא אינו שיר אהבה כמו שהוא שיר פרידה שמכפיש את ביבר ומציג את גומז כקורבן.

יוטיוב
 

2. Backstreet Boys - Incomplete

בשנות ה-90 הבקסטריט בויז היו ה-דבר הכי חם בשוק, אלילי הנוער וזמרים מוערכים בתעשייה, כאשר לאט לאט קסם להקות הבנים החל להתפוגג ולאחר 3 שנות הפסקה הם פרצו מחדש עם אלבום מצליח והסינגל הראשון מתוכו אף הגיע למקום ה-3 במצעדים.

יוטיוב
 

1. Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together

במקום ה-1 והמכובד. אם להאמין לשמועות אז השיר הבא נכתב על השחקן ג'ייק ג'ילנהול לאחר זוגיות אינטנסיבית עם הזמרת טיילור סוויפט שמרבה לכתוב על מערכות היחסים שלה ואף להפוך את הכשלונות ללהיטים. השיר יצא בשנת 2012 והיה חלק מאלבומה פורץ הדרך של טיילור בשם "Red", שעזר לה לעבור ממוזיקת קאנטרי לפופ אמיתי. בדרך כלל להיות מושפעים ממפורסמים נחשב דבר רע, אבל כשהמלכה טיילור שרה שהיא בחיים אבל בחיים אבל בחיים לא חוזרת אל בחור, נצטרך להקשיב לה ואף לפעול כמותה אם צריך.

יוטיוב
 
 
תגובות