יום הולדת שמח: רובי וויליאמס חוגג 41. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

יום הולדת שמח: רובי וויליאמס חוגג 41

הזמר המוכשר, רובי וויליאמס חוגג את יום הולדתו ה-41 ואנחנו חוגגים יחד איתו ועם להיטיו! איזה להיטים שלו אנחנו הכי אוהבים? מה אנחנו מאחלים לו? כנסו לקרוא

רובי וויליאמס הוא אחד הזמרים היותר מוכשרים שיש, יש לו 15 אלבומי אולפן ועשרות להיטים מצליחים. לשמחתינו רובי מגיע להופעה בישראל בשני במאי, שצפויה להיות לוהטת במיוחד! אז איזה שירים של רובי היינו רוצים לשמוע בהופעה? לכבוד יום ההולדת של רובי, הבאנו לכם את המצעד.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

Angels

השיר "Angels" הוא הסינגל הרביעי של רובי מתוך אלבומו הראשון "Life Thru A Lens" שיצא בשנת 1997. באותה תקופה השיר היה להיט מצליח ואין ספק כי הוא מסמל את תחילת דרכו של רובי. השיר רגוע ועדין וכיף מאוד להאזין לו. ניתן להגדיר את השיר הזה כלהיט הראשון של רובי, למרות שעברו 18 שנים מיציאת השיר הוא עדיין מושמע 

הלהיט הראשון של רובי!
 

Millennium

השיר "Millennium" הוא הסינגל הראשון מתוך אלבומו השני של רובי "I've Been Expecting You", הוא אחד השירים המוכרים והאהובים של רובי! השיר רגוע יחסית וקולו העדין של רובי משתלב בו בצורה מדהימה. ללא ספק זהו אחד השירים שהיינו רוצים לשמוע בהופעה שלו בישראל.

מדהים!
 

Feel

השיר "Feel" הוא הסינגל הראשון של רובי מתוך אלבומו השישי "Escapology". השיר הזה הוא אחד השירים הכי מוכרים של רובי, הוא רך ונעים והמנגינה שלו גורמת לנו התאהב בו יותר. השיר כנה ואמיתי ומדבר על הדבר שמעסיק את כולם - אהבה. 

רוצים לקרוא עוד על ההופעות הכי גדולות של השנה הקרובה?

קסום!
 

Bodies

השיר "Bodies" הוא הסינגל הראשון מתוך אלבומו האחד עשר "Reallity Killed The Video Star". הקצב של השיר מתאים למילים ולקולו של רובי, יחד הכל משתלב ליצירה מדהימה. הקליפ של השיר אומנם פשוט אך נראה כייפי ושמח. 

קצבי וקליל
 

Candy

השיר "Candy" מתוך אלבומו ה-13 "Take The Crown" אחד הלהיטים המובילים של רובי. הוא שיר קצבי ומתקתק. הקליפ לשיר יצר סערה רבה מפני שמוצג בו קטע שרובי מכה שני מבוגרים. באותה תקופה רובי טען שהוא היה אמור להכות כלב אך לא הסכים ולכן היה צריך להכות מבוגרים. מלבד זה הקליפ צבעוני וסוחף! 

צבעוני
 
 
תגובות