כבר לא פאן: להקת הרוק FUN מתפרקת?. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

כבר לא פאן: להקת הרוק FUN מתפרקת?

על להקת הרוק האלטרנטיבי "FUN" האהובה, שהספיקה כבר לכבוש את כולנו מזמן, הופצו שמועות בקשר לפירוק. אז האם ל-FUN. כבר לא כל כך כיף?

מלהקת הרוק האלטרנטיבי, "פאן.", לא שמענו הרבה בזמן האחרון. לאחר שהוציאו את האלבום השני שלהם, "Some Nights" שהיה הצלחה מסחררת, הם התמודדו איתו ועם עוד מספר להיטים ביניהם "We Are Young" על כמה ממיטב פרסי המוזיקה הבינלאומיים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הלהקה שהוקמה על ידי הסולן נייט רוס יחד עם ג'ק אנטונוף ואנדרו דוסט לפני שבע שנים, הפכה למצליחה במיוחד לאחר שהוציאה את אלבומה השני. את הלהיטים של פאן אתם בטוח מכירים: "Carry On" ו-"Some Nights". אבל בתקופה האחרונה התעוררו שמועות על פירוק, לאחר שהסינגל האחרון "Harsh Light" לא הצליח.

השיר שלא הצליח
 

אז מה קרה? רבים מספרים על התחלה של קריירת סולו של סולן הלהקה, נייט רוס, שבאה לידי ביטוי, לדוגמא בשיתוף הפעולה שלו עם פינק בשיר "Just Give Me A Reason". הגיטריסט בלהקה, ג'ק אנטונוף משתתף בפרויקט הסולו "Bleachers" ואנדרו דוסט, שמנגן בעיקר על הקלידים, החל לעבוד בתעשיית הסרטים.

בנוסף, לפי הבילבורד, לאחרונה הקשר בין חברי הלהקה הידרדר. הפעם האחרונה בה נראו יחד, הייתה בהופעה לטודיי שואו, ביוני האחרון, עם הסינגל "Harsh Light" שנעלם מהר מאוד. מסופר שחברי הלהקה בקושי מתקשרים, והסיבה לכך היא קרבות אגו ביניהם.

© טאמבלר

מצד שני, חברי הלהקה מכחישים. ביום חמישי האחרון, הלהקה העלתה פוסט לפייסבוק בו עונים לכל השאלות:
"פאן לא מתפרקת. פאן הוקמה לאחר שהלהקות שהיינו בהן התפרקו. דבר אחד שתמיד היה מיוחד כל כך בפאן הוא שאנחנו שלושה אנשים אינבידואלים במוזיקה שבאו לשתף פעולה. אנחנו מקליטים מוזיקה ללהקה כשאנחנו מרגישים ככה. כרגע, נייט עובד על אלבום הסולו הראשון שלו, אנדרו נכנס לעולם הסרטים, וג'ק עובד על הפרויקט שלו. שלשתינו תמיד הולכים לאן שההשראה מובילה אותנו. לפעמים ההשראה מובילה אותנו למוזיקה של פאן, ולפעמים למוזיקה שהיא מחוץ ללהקה. כולנו רואים את הדרך הזאת בתור הרעיון שפאן מובילה – כיף".

 
© טאמבלר

אז מצד אחד אנחנו רואים הרבה מאוד סיבות לפירוק הלהקה האהובה אך מצד שני הם מסבירים שזה בסדר לא להיות תמיד ביחד, שהמוזיקה היא במקום ראשון ושהם הולכים לאן שההשראה מובילה אותם. בינתיים נראה שאנחנו לא נשמע על מוזיקה חדשה, אבל נקווה שכן בעתיד.

 
תגובות