האם נראה בקרוב טיילור סוויפט בגרסה גברית?. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

האם נראה בקרוב טיילור סוויפט בגרסה גברית?

כבר שנה עברה מאז שדה וונטד, להקת הבנים הבריטית התפרקה. מאז עברה על נייתן סייקס שנה ארוכה מאוד, בה הספיק להיפרד מבת הזוג אריאנה גרנדה ולחוות המון קשיים שגובשו לאלבום אחד

עכשיו זה רשמי, נייתן סייקס, בן ה-21, הכריז בחגיגיות על צאתו של אלבום חדש. על נייתן עברה שנה לא קלה, דה וונטד התפרקו והוא ואריאנה גרנדה נפרדו. הוא מוציא אלבום בהשראת המאורעות האלה, אשר ייצא בסוף השנה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

נייתן מגדיר את האלבום החדש בתור אלבום פופ, אבל הוא סיפר בראיון ל-MTV שהאלבום יכלול ז'אנרים כמו פאנק, דאנס וגם כמה בלדות פסנתר. נייתן סיפר בריאיון לצהובון הסאן הבריטי שאחת הרצועות המרגשות ביותר, היא עליו. רצועה תדבר על כך שאין צורך לכעוס על הפרידה כי לפעמים דברים פשוט לא עובדים, ואלה החיים. מזכיר לנו קצת את טיילור?

אריאנה ונייתן
אריאנה ונייתן © GIPHY

"התקופה שבה נפרדנו הייתה ממש קשה. דה וונטד החליטה לקחת הפסקה ואני איבדתי את סבא שלי. אני לא הייתי במצב הכי טוב. היא (אריאנה) הייתה בת הזוג הרצינית הראשונה שלי. אבל לפעמים אתה חייב להיכנס לסיטואציה כזאת כדי להוציא ממנה את המוזיקה הכי טובה". כמו אמנים רבים אחרים, נייתן לקח את כל הסיפורים האלו, את הרגשות שעלו בו ויצר אלבום חדש. כיוון שהאלבום מתוכנן לצאת רק בסוף השנה, נייתן הבטיח סינגל בזמן הקרוב.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<< 

אולי הוא לא כל כך מרוצה שהיא באה בסופו של דבר?
 
 
תגובות