האזינו: חמשת השירים הטובים ביותר של וואן ריפבליק. צילום: יחסי ציבור

האזינו: חמשת השירים הטובים ביותר של וואן ריפבליק

הלהקה המעולה וואן ריפבליק היא להקה מצליחה ביותר עם להיטים רבים והמון מעריצים. לקראת הופעתם בארץ הקודש אספנו את חמשת השירים של הלהקה שאנחנו הכי אוהבים

להקת הרוק-פופ האמריקאית, וואן ריפבליק היא אחת הלהקות הטובות שיש, עם להיטים רבים והמון מעריצים. לקראת הופעתם בארץ הקודש אספנו את חמשת השירים האהובים עלינו!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

All The Right Moves

השיר המדהים "All The Right Moves" הוא הסינגל הראשון של אלבומם השני "Waking Up". השיר קצבי וקליל וכיף להאזין לו. אין ספק שהוא אחד מהלהיטים היותר בולטים של הלהקה ואחד השירים שהכי היינו רוצים לשמוע בהופעה שלהם!

מדהימים!
 

Secrets

השיר "Secrets" הוא הסינגל השני מתוך אלבומם השני. השיר רגוע ועדין אך עדיין יש בו את הקצב שמכניס לאווירה הטובה. גם השיר הזה זכה להצלחה רבה! הוא נכלל בפסקול של הסרט "שוליית המכשף" וכיכב בפרסומת לאייפון 4. 

זכה להצלחה גדולה!
 

Marchin On

השיר "Marchin On" הוא הסינגל השלישי מתוך אלבומם השני של הלהקה. השיר ברובו רגוע אך כשמגיעים לפזמון המתפרץ השיר הופך קצבי. השיר נבחר לשיר הרשמי של מונדיאל 2010 ושם זכה לחשיפה אדירה שגרמה לשיר להצליח בגדול!

השיר של מונדיאל 2010
 

Apologize

השיר "Apologize" הוא הסינגל הראשון של הלהקה מתוך אלבומם הראשון, עליו עבדה הלהקה יחד עם המפיק טימבלנד. השיר זכה להצלחה גדולה והוא אחד מהשירים הכי מזוהים עם הלהקה!

כובשים!
 

Counting Stars

איך אפשר בלי השיר "Counting Stars" שהוא הלהיט הכי גדול של הלהקה? השיר זכה ללמעלה מ-675 מיליון צפיות, הוא קצבי, קליט וגורם לנו להתאהב בלהקה! השיר הגיע למקום השני במצעד ה-hot100 של הבילבורד וזכה להצלחה מטורפת בכל רחבי העולם.

הלהיט של הלהקה
 
 
תגובות