האם סיה חוזרת באלבום חדש בקרוב מתמיד?.

האם סיה חוזרת באלבום חדש בקרוב מתמיד?

עדיין לא עברה לה שנה מאז אלבומה האחרון של סיה, "1000 Forms Of Fear" וכבר נדמה שאלבום חדש בדרך אלינו קרוב יותר מתמיד? כל הפרטים כאן

 

אלבומה האחרון של סיה, "1000 Forms Of Fear" היה ללא ספק הצלחה. הוא אמנם הכיל רק 12 רצועות, אבל יחד עם הסינגלים שקידמו אותו, "Chandelier", "Eye Of The Needle", "Elastic Heart" ו/"Big Girls Cry", הוא לגמרי עשה את העבודה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בריאיון למגזין המוזיקה NME סיה חשפה כי היא הוציאה השנה את האלבום רק כדי לצאת מתוך חוזה עם חברת תקליטים, "הוצאתי את האלבום כדי לצאת מעסקת הפרסום הקודמת שלי. תכננתי להיות רק כותבת שירי פופ לזמרים אחרים, אבל חלק מהעסקה כלל את זה שאהיה אמנית מופיעה בעצמי לכן הייתי חייבת להוציא גם אלבום. לא רציתי להתפרסם יותר אז שמרתי את כל השירים שרציתי ואהבתי לעצמי ומאוד נהניתי לעבוד עליו". 

יתרה מזה, היא מספרת שהיא גם סיימה לעבוד על אלבום הפולואו-אפ, שייקרא "This Is Acting", והולך לצאת בהמשך השנה הקרובה אפילו. "יש לי המון השראה. יש לי אלבום מלא ומוכן כבר והוא הרבה יותר פופי מהקודם, אני קוראת לו בשמו כי אלו שירים שכתבתי לאמנים אחרים, ולא חשבתי שזה יהיה משהו שאני אאמין בו, אז זה יהיה יותר כמו לשחק משחק, זה כיף".

          • בחנו את עצמכם: מה אתם לא יודעים על סיה?

בשנים האחרונות כידוע לכולנו סיה כתבה שירים לאמנים הכי גדולים בעולם, ביניהם ריהאנה, ביונסה, קניה וסט, אמינם ושאקירה, וכמו כן גם שיתפה פעולה לאחרונה עם קניה וסט בשיר חדש, "Wolves", שיהיה חלק מאלבומו החדש של וסט שיוצא השנה גם כן. אז אחרי אלבומה האחרון של סיה כולנו מלאי ציפייה מה יכיל האלבום החדש ואילו שירים שסיה כבר כתבה לאמנים אחרים נזכה לשמוע בביצוע בלעדי של הכותבת המוכשרת. מתרגשים?

 
תגובות