2009 ועד היום: שוברי הלב של טיילור סוויפט והשירים שלהם . צילום: צילום מסך מהסרטון

2009 ועד היום: שוברי הלב של טיילור סוויפט והשירים שלהם

חוץ מהעניין שסוויפט נפרדת כמעט מכל מערכת יחסים בסביבות חודש ינואר, עלינו על תבנית קבועה וידועה: כל פרידה של סוויפט מובילה גם לשיר (אחד לפחות) חדש. אז אספנו בשבילכם את הפרידות

מערכת היחסים עם הארי סטיילס - דצמבר 2013 עד ינואר 2014

© אינסטגרם

מהיום הראשון מערכת היחסים בין טיילור סוייפט והארי סטיילס הייתה מפורסמת בכל המדיות, מה שרק מראה על צרות במערכת היחסים הזאת מראש. הם יצאו במשך תקופה קצרה יחסית והפרידה לא הייתה קלה לאף אחד משניהם. על פי השמועות סטיילס שלח לסוויפט 1989 וורדים. סוויפט כתבה לאחר כמה חודשים, באפריל 2012, את "I Knew You Were Trouble" מתוך האלבום "RED" על סטיילס. ובקפיצה לעתיד, סוויפט שחררה את "Out of the Woods" שנכתב על הדייט שלהם בדצמבר 2013.

 
 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מערכת היחסים עם קונור קנדי - מיולי 2012 ועד אוקטובר 2012

© טמבלר

קונור קנדי חלק ממשפחת הכי גדולה בפוליטקה האמריקאית, משפחת קנדי, טריגר ענקי שמוביל למערכת יחסים מתוסבכת. אם השיוך שלו עדיין לא עשה את הבעתיות בקשר, כשסוויפט יצאה איתו, היא הייתה בת 22, והוא 18. סוייפט הודתה במהלך ריאיון אצל ריאן סיקרסט שהשיר "Begin Again" מדבר על מערכות יחסים ממש גרועות שרק נאבקות על לשמור על עצמך, ובמקרה באותה תקופה היא יצאה איתו, 1+1 מישהו? 

 

מערכת היחסים עם זאק אפרון - מפברואר 2012 עד מרץ 2012

© טמבלר

זוכרים את הסרט "הלורקס" בו כיכבו בקולם סוויפט וזאק אפרון? אז ממש מתחת למיקרופון התחילה מערכת היחסים הבאה של סוויפט. את השמועות למערכת היחסים הזאת מיהרו השניים להכחיש את הסרט, והקוראים המצקצקים אמרו שמערכת היחסים הזאת פיקטיבית ונועדה אך ורק לקידום הסרט. כדי לצחוק על מערכת היחסים הזאת, במסגרת קידום הסרט השניים הגיעו להתארח בתכנית של "ELLEN" ושרו כפארודיה את השיר "Pumped Up Kicks".

 

 

מערכת היחסים עם ג'ייק ג'ילנהול - מאוקטובר 2010 ועד ינואר 2011

© מתוך: hollywire

ג'ייק ג'ילנהול הוא עוד מערכת יחסים שהסתיימה בחלוף שנה חדשה. באחד מראיונתה היא הסבירה על השיר "The Last Time" שהוא מבוסס על ניסוי שהיא עשתה עם מישהו שהיה סוג של בחור לא בדיוק 'יציב', "אתה אף פעם לא יודע מתי הוא הולך לעזוב, אתה אף פעם לא יודע מתי הוא יחזור, אבל הוא תמיד חוזר" וכמובן המשפט הזה מתקשר אל מערכת היחסים בניהם,  שתמיד הייתה סביב זה שהוא השחקן המצליח שמסתובב בכל העולם ופוגש נשים. על פי השמועות במגזין hollywire סוויפט, שהייתה אז בת 20, איבדה את בתוליה אליו לפי השיר "The Moment I Knew", בנוסף השיר הזה מספר על פי קרובים אליה שזהו שיר המדבר על כך שג'ילנהול לא הגיע למסיבת יום ההולדת שלה. 

 
 

מערכת היחסים עם קורי מונטית' - אפריל 2010 עד מאי 2010 

מערכת היחסים עם קורי מונטית' כוכב GLEE שנפטר ב/2013 ממנת יתר של סמים הייתה קצרה ונמשכה כחודש. בשיר "Speak Now" היה שיר על בחור שבקושי היא הכירה אבל כשהוא כרך את ידיו סביבה, היא כבר ראתה איך המערכת היחסים הזאת הולכת להיגמר. לא סוויפט ולא מונטית' אישרו את המערכת היחסים הזאת, בריאיון ל/people מונטית' אמר שסוייפט והוא רק חברים. אבל אפשר להבין מהשיר שמדובר על סיפור מערכת היחסים הזאת, ואם לא - אז אחלה מערכת יחסים מזויפת סוויפט!

 

מערכת היחסים עם ג'ון מאייר - מדצמבר 2009 ועד פברואר 2010

© צילום מסך מהסרטון

את מערכת היחסים הזאת סוויפט לקחה מאוד קשה, אולי בגלל שהייתה רק בת 19, אבל את מערכת היחסים הזאת היא לא ממש ניסתה להסתיר אותה במיוחד כשהיא קוראת לאחד השירים שלה "Dear John". בשיר יש כמה שירים שבהחלט מכוונים ומאשימים את ג'ון מאייר, כמו למשל: "אתה לא חושב שהייתי צעירה מכדי כדי שתשחק איתי? אני הבחורה בשמלה שבכתה את כל הדרך הביתה. היית צריך לדעת".

 
 
תגובות