ביקורת: אלבום חדש לניק ג'ונאס. צילום: טמבלר

ביקורת: אלבום חדש לניק ג'ונאס

האח הקטן מהאחים ג'ונאס סוף סוף מוציא את אלבום הבכורה שלו בתור זמר סולו ואי אפשר להתעלם מהעבודה שהניק שהתאהבנו בו כשהיה בן 13 לגמרי השתנה!

בפעם הראשונה ששמענו את השם ניק ג'ונאס זה היה כשהאחים ג'ונאס החלו להצליח בכל רחבי העולם, הוא היה אז אך ורק בן 13 אבל אי אפשר היה להתעלם מהכישרון שלו. כשהאחים ג'ונאס התפרקו אף אחד לא דמיין שהראשון שיפרוץ בקריירת סולו יהיה דווקא האח הקטן ניק אבל אין ספק שהוא עשה את זה ובגדול עם להיטים גדולים בכל רחבי העולם, עכשיו השאלה היא האם הוא יצליח לגרום לנו להנות מאלבום הבכורה שלו?

מדהימים!
 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את האלבום פותח "Chains" שהוא גם הסינגל הראשון ששיחרר ניק מהאלבום וגרם לכל העולם להבין שניק הוא לא רק פנים יפות, השיר הוא שיר פופ מצוין עם נגיעות R&B שאי אפשר לא להנות בזמן ששומעים אותו.

הסינגל הראשון של ניק
 

מיד אחריו מגיע הלהיט הענקי "Jealous" שכתב ניק על האקסית שלו, מיס העולם אולביה קולפו שלאחרונה תוכלו לשמוע אותו בכל תחנת רדיו אפשרית בכל רחבי העולם, גם השיר הזה הוא שיר פופ מצוין עם יכולות ווקאליות מדהימות של ניק.

"שיר פופ מצוין"
 

"Teacher" "Wilderness" ו""Numb ממשיך את הקו המעולה של ניק והפעם מצליחים להביא ביט מצוין בנוסף לקולו המעולה של ניק. מיד אחרי השירים הקצביים מגיעים "Warning" ו"Take Over", שירים איטיים יחסית אבל עדיין להיטים פוטנציאליים.

יהפוך ללהיט!
 

ניק מוסיף לשירים האייטים את "Push" ו" "Nothing Would Be Better השירים המרגשים ביותר באלבום שמצליחים להראות צד אחר של ניק. השיר הבא הוא "I Want You" אותו כתב חברו הטוב של ניק והזמר המצליח, טיו קרוז. השיר אמנם טוב אבל לפי דעתי פחות טוב משאר השירים באופן משמעותי מבחינה ווקאלית.

ואיך אפשר לסגור את האלבום הזה בצורה מושלמת יותר מאשר בדואט הענקי עם החברה הטובה של ניק, הזמרת המצליחה דמי לובאטו. "Avalanche" הוא לא רק להיט פוטנציאלי ענק אלא גם מביא את ניק ודמי באופן הטוב ביותר ומשלב אותם ביחד באופן מושלם.

מושלמים!
 

לסיום כשאלבום הבכורה של ניק הגיע לידנו לא ציפינו ליותר ממספר להיטים אבל ניק אכן הפתיע אותנו עם שירים מעולים כמעט לאורך כל הדרך מלבד השיר ""I Want You". למרות שהאלבום מורכב משירים מעולים אי אפשר להגיד שניק חידש והביא לנו משהו שעוד לא שמענו במוזיקת הפופ של ימנו אבל זה עדיין לא צריך למנוע מכם לרוץ ולקנות את האלבום בחנויות! דירוג בסולם פרוגי: 8\10

 
תגיות
תגובות