"רוב האנשים לא מכירים אותי ממש": ריאן טדר בריאיון .

"רוב האנשים לא מכירים אותי ממש": ריאן טדר בריאיון

ריאן טדר סולן להקת וואן ריפבליק, הלהקה שכבשה את עולם עם להיטים מצליחים במיוחד בריאיון מיוחד ל-7 ימים לקראת הופעתם בארצנו. מה היה לו להגיד על הדלפות שירים? ועל הפרסום בכללי? כל זאת ועוד בכתבה ובריאיון המלא שיפורסם במוסף 7 לילות של ידיעות אחרונות ביום שישי הקרוב!

 

הוא אחד היוצרים המבוקשים בעולם המוזיקה, עובד עם הגדולים ביותר ויש לו גם להקת מצליחה בשם וואן ריפבליק,שתגיע לישראל להופעה ב/28 במאי, בפארק הירקון, עם שרשרת להיטים שנסקו בשנים האחרונות. אבל איכשהו, באופן כמעט מסתורי, ריאן טדר הצליח להישאר במעמד של פנים לא מוכרות. "לא מזהים אותי", הוא צוחק, " עוצרים אותי ברחוב פה ושם כמה פעמים בשבוע אבל רוב האנשים לא מכירים אותי ממש וגם לא את שאר חברי הלהקה. אנחנו לא כמו וואן דיירקשן, שם כל אחד מחברי הלהקה הוא גם פרצוף מאוד מוכר".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בתעשיית המוזיקה העולמית הבינו מזמן שטדר הוא יצרן להיטים פנומנלי. הוא כתב שירים או/וגם הפיק לאמנים כמו אדל, ג'ניפר לופז, טיילור סוויפט, ג'יימס בלאנט, וויטני יוסטון, ג'יימס בלאנט, גוון סטפני, קלי קלרקסון, וואן דיירקשן וגם עבד עם מדונה על האלבום האחרון 'Rebel Heart'. "אני חושב שזה אלבום נהדר שלה אבל אני כמובן לא אובייקטיבי. היא מעוררת השראה. מה עוד אני יכול לומר עליה שלא אמרו?". נזכיר שחלק מהשירים דלפו לרשת במהלך העבודה.

© טאמבלר

"כששמעתי על זה הייתי בפאניקה מוחלטת. תודה לאלוהים שאלה לא היו שירים שהייתי מעורב בהם בכלל. אני משנה את הססמאות שלי כל הזמן וגם אף פעם לא שולח מיילים רגילים, שאינם מקודדים, עם קבצי סאונד שאני עושה. מדונה שייכת לרשימה מאוד מצומצמת של אמנים שאתה בכלל לא יודע מה הם עושים עד לרגע שזה יוצא. קח את ביונסה למשל. ידעתי שהשיר שכתבתי לה לאלבום האחרון, XO'', הולך לצאת כסינגל רק 3 שעות לפני שזה קרה ואפילו לא ידעתי שהיא מוציאה את האלבום עד שזה עלה באותו לילה".

 את הריאיון המלא תוכלו לקרוא במוסף 7 לילות של ידיעות אחרונות שיפורסם ביום שישי הקרוב.

 
תגובות