עשרת השירים שאתם חייבים לשמוע מסביב למדורה!.

עשרת השירים שאתם חייבים לשמוע מסביב למדורה!

חוץ מאוכל מעולה ומדורה עוד דבר שמאפיין את חגיגות ל"ג בעומר היא כמובן מוזיקה טובה, אז החלטנו לאחד לכם את עשרת השירים שאתם חייבים לשמוע מסביב למדורה, מוכנים?

ל"ג בעומר הוא חג המתאפיין במדורות עם אוכל טוב וחברים, אך דבר לא פחות חשוב מזה היא המוזיקה אותה שומעים מסביב למדורה. אספנו את עשרת השירים שאתם חייבים לשמוע מסביב למדורה!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

"Girl on fire" - אלישה קיז

ל"ג בעומר מתרכז כמובן באש אז איך אפשר להיות מסביב למדורה מבלי לשמוע את הלהיט הענק של אלישה קיז, "Girl on fire"? השיר אמנם יצא לפני שלוש שנים אבל בכל זאת הוא מושמע ברדיו בכל הזדמנות אפשרית מה שאומר שאם תפתחו את הרדיו בל"ג בעומר הקרוב כנראה תשמעו גם את השיר הזה!

 

"Burn" - אלי גולדינג

עוד שיר שמתקשר לל"ג בעומר הוא הלהיט הענק של הזמרת הבריטית אלי גולדינג, מאז שיצא לפני שנתיים "Burn" מושמע ללא סוף בכל מקום אפשרי ולכן מסביב למדורה כולם יכירו את המילים לשיר ויצטרפו לשיר עם הקול המיוחד של אלי גולדינג.

 

"Let her go" - פסנג'ר

"let her go" הוא לגמרי מסוג השירים שחייבים לשמוע מסביב למדורה ואולי אפילו לנגן ולשיר בעצמכם. השיר הזה הוא אחד מהלהיטים המושמעים ביותר בישראל בשנים האחרונות וגם קיבל את תואר שיר השנה לשנת 2013 בגלגל"צ מה שאומר שכנראה כל אחד מסביב למדורה יכיר את השיר.

 

"Uptown funk" - מארק רוסון וברונו מארס

בא לכם שיר שיגרום לכם לרקוד מסביב למדורה? אז השיר הזה לגמרי בשבילכם! "Uptown funk" הוא השיר הנמכר ביותר בעולם כרגע וזה כמובן בגלל שכשאתם שומעים את הקול של ברונו מארס בשיר הזה אתם לא יכולים להפסיק לרקוד.

 

"Sugar" ו-"Moves Like Jagger" - מארון 5 

"Sugar" הוא עוד להיט שנמצא במצעדים בכל רחבי העולם כרגע שהולך לגרום לכם לרקוד, הפעם עם קולו של סולן הלהקה ומנטור בגרסה האמריקאית ל"דה וויס", אדם לווין. אבל זה הוא לא השיר היחידי של הלהקה שיגרום לכם לזוז ליד המדורה כי גם ללהיט הענק של הלהקה ביחד עם כרסטינה אגלירה "Moves Like Jagger" אי אפשר להתנגד לרקוד.

 

 "See you again"- וויז קליפה וצ'ארלי פוס

הלהיט "see you again" מתוך הסרט השביעי של סדרת הסרטים המצליחה "מהיר ועצבני" שנכתב לזכרו של כוכב סדרת הסרטים פול ווקר שנפטר לפני שנתיים בתאונה עם המכונית שלו הוא לגמרי אחד מהשירים שהכי כיף לשמוע מסביב למדורה.

 

"Doing it" ו-"Fancy" - איגי אזליה, צ'ארלי XCX  וריטה אורה

לשני הלהיטים האלו יש שני דברים משותפים, הראשון הוא הנוכחות של הזמרת צ'ארלי XCX  בשיר והשני הוא שכששומעים את כל אחד מהשירים אי אפשר שלא לקום ולרקוד.

 

"Fancy" הוא הלהיט של איגי אזליה שגרם לפריצה הגדולה שלה בשנה האחרונה בu היא מארחת כמובן את צ'ארלי ו-"Doing it" הוא הלהיט של צ'ארלי בה היא מארחת את הזמרת המצליחה ריטה אורה.

 

"Ghost Town"- אדם למברט

אחד מהזמרים המצליחים ביותר שיצאו מתוכנית הכישרונות האמריקאית "American idol", אדם למברט שהוא גם אחד מהזמרים היותר מצליחים בעולם כרגע הוציא לאחרונה סינגל ראשון מתוך אלבום חדש ואין ספק שהקול שלו וההפקה של השיר תגרום לכם לרצות לשמוע את השיר במשך כל הערב!

 

"Golden boy" - נדב גדג'

השיר האחרון שאתם חייבים לשמוע  מסביב למדורה זה השיר שמייצג אותנו באירוויזיון בווינה בעוד מספר שבועות "Golden boy" של המנצח של העונה השנייה של תוכנית הכישרונות הישראלית "הכוכב הבא" נדב גדג'. נדב בן ה-16 יעלה לשיר את השיר הזה בחצי הגמר של האירוויזיון ב-21 במאי ואם הוא יעלה לגמר אז ישיר אותו גם ב-23 למאי.

 

 

 

תגובות