OMG: ניק ג’ונאס ודמי לובאטו מקימים חברת תקליטים. טאמבלר

OMG: ניק ג’ונאס ודמי לובאטו מקימים חברת תקליטים

אחרי שסיפרנו לכם לפני כחודש שחבר להקת וואן דיירקשן לואי טומלינסון החליט להקים חברת תקליטים משלו, הגיע גם תורם של הצמד שאנחנו זוכרים עוד מ”קאמפ רוק”. למרות שהפרידה הכואבת שהייתה לדמי מאחיו של ניק, ג’ו, השניים לא נוטרים טינה ואפילו כבר הופיעו ביחד. אך האם הם יצליחו גם בפרוייקט הזה?

זה מזמן לא סוד שכל שלישיית האחים ג’ונאס מאוד קרובים לזמרת דמי לובאטו. הם עשו יחד שני סרטים ויצאו כולם לסיבוב הופעות בין לאומי רק לפני כמה שנים. אבל, מאז קרו הרבה דברים. דמי חזרה אלינו כמו חדשה אחרי שעברה תקופה לא קלה, ו”האחים ג’ונאס” הספיקו גם להתפרק. היחסים האלו יכולים להתפרש כמבלבלים, מאחר ושמענו על פרידה כואבת בין ג’ו ג’ונאס לדמי בעבר, אחרי שיצאו הרבה זמן, אבל לאחר מכן האחים המשיכו לתמוך בכוכבת, וגם היא בהם.
© טאמבלר

 עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אז ממש לפני חודש כתבנו לכם כאן על חברת התקליטים החדשה של הכוכב הבין לאומי לואי טומלינסון, והנה כבר יש בידינו בשורות על עוד אחת. כנראה שלהקים חברת תקליטים נהיה אופנתי היום, ולא נתפלא אם נשמע על עוד מוזיקאיים שמוצאים בזה כמשהו נכון לעשות. בכל זאת, לשיתוף פעולה כזה לא ציפינו. למרות שאנחנו יודעים שג’ונאס ולובאטו ידעו להופיע ביחד ולשתף פעולה בעבר, לא ממש ראינו את זה בא. אז מה בעצם קורה? הצמד מקים חברת תקליטים בשיתוף עם המפיק והמנהל פיל מקינטייר (שכבר עבד בעבר עם האחים), שתיקרא "Safehouse Records", ותפעל תחת חברת התקליטים הגדולה "Island Records". נשמע טוב, לא?

© טאמבלר

גם דמי נשמעת מאוד מרוצה מהעניין. "עבדתי מקרוב גם עם ניק וגם עם פיל המשך שנים ואנחנו חולקים את אותה התפיסה כשמדברים על עשיית מוזיקה", אמרה לובאטו לאחרונה למגזין הבילבורד. "זה מאוד מרגש להיות חלק מהחברה החדשה הזו כשאני בשליטה על כל היבטי הקריירה שלי. אני לא יכולה לחכות לשתף אתכם בדברים שאנחנו עובדים עליהם!". למען האמת, הזמרת אפילו תשחרר את האלבום החמישי שלה בשיתוף עם חברת התקליטים החדשה שהקימה, ויחד עם זו שהיא חתומה בה עכשיו. אנחנו מתרגשים, ואתם?

תגובות