קבלו אותם: 5 שירי האירווזיון שהתמכרנו אליהם. צילום מסך מיוטיוב

קבלו אותם: 5 שירי האירווזיון שהתמכרנו אליהם

אחרי שהתמלאנו גאווה בילד הזהב שלנו, למדנו בע"פ את הביצוע הישראלי באירוויזיון ופרגנו לשיר הזוכה של שוודיה, הגיע הזמן לתת במה לשירים שלא זכו אבל בכל זאת גרמו לנו להתמכר

אז נכון, אין על הגולדן בוי שלנו ובהחלט התרשמנו מהביצוע המדהים של שוודיה, אבל היו עוד ביצועים מעולים, אספנו לכם את 5 שירי האירווזיון שלא זכו אבל הצליחו לגרום לנו להישאר בפה פעור.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אסטוניה - "Goodbye To Yesterday"

המדינה הקטנה בהחלט הצליחה להפתיע בביצוע מרשים במיוחד, לא מדובר בביצוע ענק ומרקיד אלא קטן וזוגי. שני הזמרים האסטונים בחרו לבצע שיר ללא תפאורה מרשימה אבל בהחלט נגעו לנו בלב.

 

בלגיה - "Rhythm Inside"

בלגיה הפתיעה בביצוע לא רגיל, עם זמר אחד וכמה רקדנים שהתנהלו על הבמה כרובוטים והצליחו לבצע את השיר בצורה הטובה ביותר.  יש שיאמרו שהתחלת השיר מזכירה את "Royals" של לורד,  אך הם בהחלט הצליחו להביא את הטאץ' הבלגי שלהם.

 

ליטא - "This Time"

אנחנו לא יודעים אם זה הקצב הקליט, הנשיקה המפתיעה שקטעה את השיר לכמה שניות או זוג הזמרים שבהחלט דומים לברבי וקן, אבל הליטאים הצליחו לבצע שיר עם הופעה קלילה במיוחד והקפיצו את הקהל מכל העולם, כולל אותנו.

 

רוסיה - "A Million Voices"

רוסיה אמנם לא ניצחה בארווזיון אבל קטפה את המקום השני והמכובד ביותר, לאחר שביצעה שיר מדהים עם תפאורה מרשימה וזמרת עם עוצמות קוליות. מגיע להם מקום שני!

 

בריטניה - "Still In Love With You"

בריטניה החליטה לעשות מחווה וביצעה שיר ברוח שנות ה-70, קליל ובהחלט ממכר. השיר לווה בתפאורה מרשימה שמחליפה אורות, ברקדנים, ובזמרי ליווי. אין ספק שדואט כזה קליל יגרום לנו להתמכר!

 
תגיות
תגובות