צרחות ושמחה: הקיץ נפתח בהופעה הורסת של וואן ריפבליק. ירון ברנר

צרחות ושמחה: הקיץ נפתח בהופעה הורסת של וואן ריפבליק

הערב תיערך ההופעה שכולם ציפו לה של אחת הלהקות הכי חמות בעולם, "וואן ריפבליק". אז מה קורה בהופעה בזמן אמת? אנחנו כאן כדי לספר לכם!

הערב (ה') אחת הלהקות הכי מצליחות שיש, וואן ריפבליק פתחה את סיבוב ההופעות החדש שלה בארצינו הקטנטונת, בפארק הירקון, כפי שדיווחנו לכם בעבר. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שמתרחש בהופעה!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

וואן ריפבליק היא להקת פופ-רוק אמריקאית שאחראית ללהיטים רבים בניהם "Apologize", "All The Right Moves" ו-"Counting Stars". הערב הלהקה מופיעה בפארק הירקון אליו נהרו אלפי מעריצים נרגשים. 

© ירון ברנר

בשעה 19:45 עלה הראל סקעת שבימים אלו עובד על אלבומו הרביעי לחמם את הקהל לקראת הופעת הלהקה. הראל שר להיטים רבים שלו כמו: "עכשיו", "כל הציפורים", "משהו ממני", "כמה עוד אפשר" וגם את הסינגל החדש שלו "צמרמורת" והמעריצים הניפו את ידיהם בתיאום מושלם לקולו העדין של הראל. 

 ההופעה של הלהקה התחילה ב-21:00 לקול תשועות הקהל הלהקה שרה את "Light it Up" ומיד אחריו שרה את "Secrets" ואת " all the right moves" אחריי השירים האלו הם פנו לקהל ואמרו "שלום ישראל, הולך להיות לנו ערב מהנה במיוחד, ראשית אני רוצה להודות לאלוהים, זאת הפעם הראשונה שלי בישראל." 

 

בהמשך הלהקה שרה את "What You Wanted" ואת "Stop And Stare" לאחר מכן סולן הלהקה, ריאן טדר פנה אל הקהל ושואל "תל אביב איך אתם מרגישים? עכשיו נשיר לכם שיר פאב אירי, אבל אל תדאגו, הוא כשר" ואז הלהקה שרה את "Something I Need" ובאמצע השיר ריאן הולך בשביל על הבמה שמוביל לקהל ושולף מצלמה שמצלמת את הקהל. 

© ירון ברנר

אחרי השיר הזה הלהקה שרה את אחד מלהיטיה "Apologize" ולאחר מכן עשתה קאבר לשיר "Stay With Me" לצללי הפסנתר. בסוף השיר חברי הלהקה אמרו "תודה, אתם מדהימים". בהמשך הלהקה ביצעה את "בודפשט", המהלך השיר ריאן ירד הבמה ונתן ידים למעריצים הנרגשים ואף לקח טלפון של מעריצה ועשה איתה תמונה. 

© ליאור כתר

בהמשך הלהקה שרה את "Preacher", שיר שכתב ריאן לסבו ואמר כי "אני רוצה להקדיש את השיר לכל הקהל שנמצא כאן, את השיר הזה כתבתי במטוס, כתבתי אותו על סבא שלי, שהיה ה"רב" האישי שלי." מיד לאחר שיר זה הלהקה ביצעה את "Good Life" בזמן שהקהל הנרגש צורח "וואן ריפבליק" ומוחא כפיים. באמצע השיר הוקרן על המסך דגל ישראל. 

© משה אבוטבול

אחר כך הלהקה ביצעה את הלהיט הכי מוכר שלה "Counting Stars", בסוף השיר ריאן טדר, הסולן נשכב על הרצפה וקם. הלהקה המשיכה עם השירים "Can't Stop" ו-"Feel Again" ובסוף השירים האלה ריאן ירד שוב אל הקהל. הוא חוזר לבמה ושר את "I Lived" ובאמצע השיר הוא זרק את הגיטרה שלו לאוויר. 

© ירון ברנר

הלהקה המשיכה עם "Love Runs Out" שאחריו הבטיח ריאן שהלהקה תחזור להופיע שוב בארץ. אחר כך הם שרו את הקאבר לשיר "What a Wonderful World". לאחר שני השירים האלו ריאן ביקש מהקהל להדליק את הפנסים של הטלפונים ואמר להם "זה מדהים תל אביב, תצלמו תמונות, תודה!", אחר כך ריאן אמר "יש מלא אמנים שביטלו הופעות אצלכם ויש אנשים שלא רוצי שנופיע פה, אבל כל זה בולשיט!" ריאן הודה להראל סקעת והלהקה חתמה את המופע בשיר "If I Lose Myself". לאחר השיר ריאן אמר: "תודה רבה ישראל! נתראה!"

 

 

 

תגובות