משנת 2010 ועד היום: להיטי קיץ שכבשו אותנו. טאמבלר

משנת 2010 ועד היום: להיטי קיץ שכבשו אותנו

אחרי שסיימנו ללמוד באופן רשמי, ויצאנו לחופשי, הגיע הזמן לתקופה הכי חמה בשנה. וכמו השמש הבוהקת כך גם להיטי הקיץ. רגע לפני שתצאו לים או לבריכה, הכנו לכם את רשימת השירים שתכניס אתכם לאווירה קיצית במיוחד

אחד המאפיינים של ימי הקיץ הלוהטים, הם הלהיטים שמגיעים יחד איתם. אז ממש רגע לפני שנתחיל ליהנות מחודשיים מלאים בפגישות עם חברים ובגדי קיץ קלילים, לקחנו רגע של נוסטלגיה להיזכר בלהיטי הקיץ מהשנים האחרונות.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

שנת 2010

California Gurls

אי שם בקיץ של 2010, שמענו בעיקר זמרים כמו ריהאנה, אנריקה איגלסיאס, פיטבול, וויל איי אם וברונו מארס. כדי באמת להיכנס לאווירת הקיץ, עזרה לנו במיוחד קייטי פרי עם "Califormia Gurls". בשיר פרי שיתפה פעולה עם סנופ דוג, כחלק מהאלבום השלישי שלה, "Teenage Dream".

 

Dynamite

בזמן שסנופ דוג וקייטי פרי שרו בקליפורניה, תיו קרוז פוצץ את המסיבות באנגליה עם הלהיט "Dynamite". את הסינגל הוא הוציא במסגרת האלבום הבינלאומי שלו, וכבש בזכותו מצעדים רבים בקנדה ובארצות הברית. לדבריו של קרוז, השיר עוסק בתחושה כשיוצאים למועדון או למסיבה, ומרגישים ש'פשוט הולכים להתפוצץ'.

 

שנת 2011

Party Rock

בשיתוף פעולה עם הזמרת הבריטית לורן בנט והמפיק האמריקאי גון רוק, LMFAO השתלטו על המסיבות בשנת 2011. כמובן שלהיט קיץ כמו להיט קיץ הספיק להגיע למקום ראשון במצעדים באוסטרליה, איסלנד, בלגיה, ברזיל, קנדה, דנמרק, צרפת, גרמניה, אירלנד, ניו זילנד, שוודיה, בריטניה וארצות הברית כמובן.

 

Give Me Everything

האם אפשר להכין רשימה של שירי קיץ מבלי להזכיר את פיטבול? כנראה שלא. יחד עם נ-יו, אפרוז'אק ונאייר הוא השאיר חותם על עוד קיץ, והפעם עם הסינגל השני מהאלבום השישי שלו, "Planet Pit". השיר זכה במקום הראשון בהוט 100 של הבילבורד האמריקאי.

 

שנת 2012

Call Me Maybe

הוו שנת 2012... טוב אז כאן זה היה קל, השיר של קרלי ריי ג'פסון פשוט לקח את זה. במשך קיץ שלם זה היה להיט אמיתי, ועכשיו נראה שג'פרסון כמעט משחזרת את ההצלחה עם הסינגל "I really like you", ומי יודע? אולי הוא יכנס לרשימת להיטי קיץ 2015. בכל מקרה, אנחנו מאמינים שאת ההצלחה של "call me maybe" יהיה קשה מאוד לשחזר.

 

Payphone

בשיתוף פעולה עם הראפר וויז קאליפה, מארון 5 הגיעו כמעט לכל פסגה אפשרית. השיר המדהים נכתב ע"י אדם לוין, סולן הלהקה, יחד עם אמר מאליק, רובופופ, בני בלנקו, של בק ואותו הראפר מהשיר, וויז קהאליפה. הלהיט הצליח בכל רחבי העולם והיה החמישי המוכר ביותר באותה שנה, עם 9.5 מיליון עותקים שנמכרו.

 

שנת 2013

Blurred lines

רובין ת'יק ופארל וויליאמס הצליחו להרעיד את עולם הפופ עם שיר בוטה וקליפ באותו סגנון. אבל כל זה רק עזר לשיר הממכר הזה להצליח יותר ויותר, וזכה במקום ראשון ב-20 מדינות וגם בלא מעט גרסאות פארודיה. בכל מקרה, צוחק מי שצוחק אחרון, "Blurred lines" הוא אחד השירים הכי מוכרים אי פעם.

 

We Can't Stop

כמו שכבר קראתם קודם, בקיץ 2013 נראה היה שמטרת הזמרים בתעשייה היה בעיקר לזעזע, וכשמיילי סיירוס השאירה מאחור את האנה מונטנה התמימה מערוץ דיסני, היא בהחלט הצליחה להגשים זאת. הקליפ הצליח מאוד ושבר את שיאי הצפיות של Vevo, לצד הרבה ביקורת רבה, שרק הכניסה עוד באז לעניין.

 

שנת 2014

Problem

אריאנה גרנדה ואיגי אזליה יצרו ביחד את "Problem", להיט שזיכה אותן בכמה שיאים חדשים, גם מחוץ לארצות הברית. מיד לאחר הוצאתו, הוא הגיע למקום השלישי במצעד הבילבורד, ונחשב להצלחה בינלאומית. אין ספק שאיגי ואריאנה הכניסו הרבה רוח נשית לקיץ האחרון!

 

Rude

השיר, של להקת מג'יק! הקנדית, יצא לאור לראשונה באוקטובר 2013. לאחר כמה חודשים, הוא יצא מחדש בפברואר 2014, ע"י סוני. הסינגל היה הצלחה עולמית, והגיע למקום שישי בהוט 100 הקנדי. הוא הפך לאחד השירים המושמעים ביותר ברחבי העולם, ואין ספר שהיה בין להיטי הקיץ של 2014.

 

כמובן שיש עוד אינסוף להיטי קיץ מפעם, אבל אותנו בעיקר מעניין אילו להיטים יהיו בקיץ הזה. בינתיים, לפני שאתם יוצאים לים, תעצרו לרגע ותאזינו לאילו של שנה שעברה.

תגובות