"אני חושבת שהמוזיקה שלי זה אני": אביה שושני בריאיון. צילום: מאיר כהן

"אני חושבת שהמוזיקה שלי זה אני": אביה שושני בריאיון

הזמרת הצעירה והמוכשרת, אביה שושני, אותה הכרנו בתכנית השירה "הכוכב הבא", בריאיון שבו היא מדברת על הקריירה שלה, על התכנית ועל הסינגל החדש "בשקט לאהוב". קראו

את אביה שושני הכרנו דרך תכנית הריאלטי "הכוכב הבא 2", עוד מהאודישן שלה הבנו שמדובר בזמרת ששרה מהנשמה ועושה את המוזיקה שלה בצורה הכי כנה ואמיתית שיש. בכל ביצוע וביצוע שלה, הצליחה אביה לגעת לנו בלב, עד שהגיעה לשלב הגמר, אמנם היא לא זכתה בתואר "הכוכבת הבאה", אך ללא ספק זכתה באהבת הקהל. תפסנו אותה לראיון קצר שבו היא מדברת על התכנית, המשך הקריירה שלה ועל הסינגל החדש שלה "בשקט לאהוב".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מתי הייתה הפעם הראשונה ששרת מול קהל?

"הפעם הראשונה שלי ששרתי מול קהל הייתה בגיל 6, זה היה בקונסרבטוריון בערד והאמת שאני לא זוכרת כל-כך איזה שיר בדיוק שרתי אבל מה שכן זכור לי זה שמיד אחריה פינו אותי עם אמבולנס כי התעלפתי מההתרגשות."

אז איך הגעת להרשמה של האודישנים ל"כוכב הבא"?

"הגעתי להרשמה לתכנית האמת דרך חבר ממש טוב שלי שהתשתתף בעונה הקודמת, עומר דץ, הוא הציע לי ללכת ואמר לי שזה שווה את זה ופשוט הקשבתי לו ונרשמתי. פנו אליי, הגעתי לאודישן, אחד, שניים וזה התגלגל."

איך הכניסה לתכנית השפיעה עלייך?

"האמת שאני חושבת שהייתי מאוד לחוצה בהתחלה ולא ידעתי כל-כך מה אני רוצה לשיר או איך אני רוצה להגיש, כאילו זה נורא מבלבל פתאום הכניסה הזאת וכל החפיפה הזאת וקצת פחדתי מאיך יגיבו, מה יגיבו, אם יאהבו את מה שאני עושה, מה יאהבו, אבל בסופו של דבר זה הסתדר." 

את מאמינה בלפרוץ לתודעה דרך תכנית ראליטי?

"מאוד. אני מאמינה במשפט שאומר: 'ברומא התנהג כרומאי', זה הרי ידוע שבימינו תכניות ריאלטי מאוד עוזרות לקדם אמנים בתחילת דרכם ואם יודעים לקחת את הפלטפורמה הזאת ולמנף אותה ולעשות מזה משהו טוב שעוזר לך בסופו של דבר, אז למה לא בעצם?"

 

© צילום: מאיר כהן

 

כשנרשמת לתכנית, האמנת שתגיעי לגמר?

"לא, בכלל לא. אני זוכרת שלילה לפני האודישן הראשון לא האמנתי בכלל. בכל פעם, בכל שלב, אמרתי 'יואו, ואם המסך לא יעלה, ואם לא אעבור' ו'הלוואי שאעבור רק עוד שלב אחד' ובסופו של דבר הגעתי לגמר ולא האמנתי. אפילו ביום של הגמר לא נפל לי האסימון שהגעתי לזה."

מה את חושבת על הביצוע של נדב בארוויזיון? הוא ייצג אותנו בכבוד לדעתך?

"אני חושבת שהיה מהמם, מושלם, הורס! לא נשמתי, צרחתי כמו ילדה קטנה מול הטלויזיה, באמת. זה היה פשוט ביצוע גדול מהחיים והאמנתי בנדב לאורך כל הדרך, אני מאוד שמחה שהוא יצג אותנו בכבוד ואני חושבת שגם יש תוצאות."

איך את מסכמת את החוויה הזו?

"אני חושבת שזה היה כמו בית ספר, למדתי המון, חשפתי את עצמי להרבה אנשים והם נחשפו אליי ולזה שאני יוצרת, ועכשיו מאוד כיף לי לצאת ולהופיע, יש פניות ותגובות וזה נורא נחמד ומחמם את הלב. אני שמחה מאוד שעשיתי את זה ולא ויתרתי על החוויה המדהימה הזאת."

מזל טוב על הסינגל החדש "בשקט לאהוב"! סינגל ראשון, מה ההרגשות, התחושות?

"קודם כל תודה רבה! אני מאוד מתרגשת, בנתיים אני מקבלת עליו תגובות ממש טובות, זה מתחלק כי יש אנשים שאהבו יותר את הביצוע בתכנית ויש כאלו שאהבו יותר את של הרדיו, אני אישית מאוד שלמה עם הגרסה הסופית, ואני חושבת שזה מה שהיה נחוץ לי כדי באמת להתקדם גם לסינגל הבא ובעזרת ה' לאלבום גם. אני מאוד מרוצה ממנו." 

 

את כתבת את השיר בעצמך והלחנת יחד עם חן הררי, באיזה אופן המילים מתקשרות לחיים האישיים שלך?

"אני חושבת שזה נורא ברור, אני לא מתביישת לומר את זה אבל בדיוק כמו שכתבתי, הייתי עם בחור שהייתה לו בת זוג. זה סוג של וידוי בשבילי, הייתי צריכה להוציא את זה וזה פשוט יצא על הדף ועכשיו גם כולם יודעים."

ואת מרגישה שלמה עם זה שעשית את זה?

"כן, מאוד. לדעתי זאת הדרך הכי טובה שלי "להתנקות" מזה, אני חושבת שהמוזיקה שלי זה אני, זה יותר אני מאשר במציאות."

אנשים מזהים אותך ברחוב כבר?

"באמת שכן, בגלל שגם יש לי חצי ראש בלונד אז באמת אנשים לא מפספסים את זה וגם אומרים לי הרבה 'היי זאת את מהאקס פקטור!' ואני עונה להם 'לא, מהכוכב הבא' וזה נורא מצחיק. זה מאוד מחמם לי את הלב שאנשים ככה מגיבים ומזהים ואם הם יפסיקו אז תהיה לי סיבה לדאוג."

מה השאיפה הכי גדולה שלך כרגע?

"להוציא את האלבום שלי, להופיע בכל יום בשבוע, ושיבואו אנשים. לא משנה איפה ולא משנה כמה אנשים, גם אם זה אחד וגם אם זה מאות."

היה רגע שהבנת עד כמה אהבת הקהל משמעותית?

"היה לי יום אחד שקצת קמתי עצבנית כי כלום לא הסתדר והייתי קצת לחוצה, ואני זוכרת שהייתה לי מין תחושה פנימית כזאת ששום דבר לא הולך לי, בקיצור יום נורא, ואז אני זוכרת שמישהי עצרה אותי ברחוב ואמרה לי 'היי את, את מדהימה ואת מהממת וריגשת אותי' ופתאום הבנתי שפשוט זכיתי, שכיף לי שיש לי פידבקים כאלו באמצע היום בדיוק ברגעים שאני הכי צריכה אותם."

מה את מכינה לנו להמשך?

"יש הרבה דברים שאני מכינה לכם, אלבום, יש דואט בפתח שאני לא אגלה עם מי, אני אשמור את זה כהפתעה, יש לי הופעה היום (ג') בתאטרון 'תמונע', מופע סינגל שבו אני מארחת גם את עומר דץ שישיר את הסינגל החדש שלו, מקווה שיהיה מוצלח."

תגובות