משפחה בהופעה: הדואטים המשפחתיים השווים ביותר. צילום מסך מיוטיוב

משפחה בהופעה: הדואטים המשפחתיים השווים ביותר

נחמד שיש זמר אחד במשפחה, אבל מה קורה כשיש יותר מזמר אחד? אספנו עבורכם את הדואטים המשפחתיים שהכי אהבנו

"יה ריבון עולם" - עידן ואלעד עמדי  

בבית משפחת עמדי יש שני זמרים, עידן אשר השתתף ב"כוכב נולד" והפך לזמר ואלעד אחיו הבכור ששר גם הוא, השניים שרים יחד את "יהי ריבון עולם" שגם נכנס כדואט מיוחד לאלבומו החדש של עידן. את השיר ביצעו השניים לראשונה בספיישל "לתת", שמשודר מידי שנה, השניים מוכשרים ומרגשים יחד, מרגישים בביצועם על הקרבה בינהם וניתן לראות את חיבור הקולות המרגש שלהם. אנחנו כבר ממש מחכים לדואט נוסף באלבום הבא של עידן או שבכלל אלעד יוציא אלבום משלו ויארח בו את עידן? 

 

"האחת שלי" - ישי ושיר לוי 

במקור ה"אחת שלי" הוא שיר של הזמר המוכשר, ישי לוי, אך דבר זה אינו מונע ממנו לעשות דואט מיוחד עם בנו שיר, קולם של השניים דומה מאוד זה לזה. הגרסה של ישי ובנו, שיר, היא גרסה מיוחדת ומרגשת שלגמרי גורמת לנו לרצות לשמוע את שיר לוי בשיר משלו.

 

"דף לבן" - טומי ויאן אגמי  

את האחים המוכשרים טומי ויאן הכרנו לראשונה בתוכנית הראליטי "אקס פקטור", השניים כבשו את ליבנו הראו כישרון יוצא דופן, וראו חיבור מיוחד גם בקול וגם כאחים. לפני כחודשים יצא הסינגל הראשון של השניים, "דף לבן" מתוך אלבום הבכורה שעתיד לצאת בקרוב. הסינגל הצליח לכבוש אותנו ואנחנו כבר ממש מחכים לאלבום המלא של השניים.

בנוסף, השניים הגיעו אלינו לאולפן ובצעו את הסינגל בגרסה מיוחדת וכובשת. כדי לצפות בביצועם לחצו כאן

 

"שיר פרידה" - שלמה ובן ארצי     

את "שיר פרידה" כתב והלחין שלמה ארצי, אחד מהזמרים המוערכים שיש לנו בארץ, את השיר מבצע ארצי יחד עם בנו בן, השיר כנה ואמיתי המראה את החיבור בין שני הזמרים, השיר יצא לפני למעלה מעשור ועדיין הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית ואין אחד שלא מכיר את השיר. 

 

"קנאה" - לירון וטלי כרקוקלי

גם את טלי ולירון כרקוקלי הכרנו בפעם הראשונה בתכנית "אקס פקטור", השתיים מוכשרות ובעלות קול ייחודי ומיוחד. את השיר "קנאה" הוציאו לפני כחצי שנה, השיר מיוחד שונה ומתאים בדיוק לקולן של השתיים, את השיר כתבה לירון כרקוקלי יחד עם גיא מר והלחינה אותו בעצמה. השתיים ממש משלימות זו את זו ומצליחות לכבוש ולרגש אותנו כל פעם מחדש.

 

"אמונה"-שלומי ואביהו שבת      

 משפחת שבת היא אחת מהמשפחות המוזיקאליות בארץ. שלומי ואביהו הוציאו יחד את הדואט "אמונה" כחלק מאלבומו של אביהו, את השיר כתב והלחין אביהו יחד עם ניצן קייקוב. השיר מרגש, אמיתי ונוגע ללב. אנחנו מחכים לדואט הבא שלהם יחד, או אולי לאלבום שלם יחד.

 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי

תגובות